Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76
    nericia77 skrev 2010-04-22 23:01:55 följande:
    men ni som får så dyra fakturor på tradera, ni lär väl få in en hel del oxå, går det runt för er?för jag känner att javisst, mitt går väldigt billigt, men vill inte slänga ut en massa pengar på avgifter heller, o så kanske man inte får det sålt, jag är fan av 1 kr försäljning haha. men som sagt det e ju tråkigt när saker går för 1 kr, men men andra får ju glädje av det
    Går runt gör det ju inte för man lägger kanske lite för mycket pengar på shopping in the first place...

Men men, lite plåster på såren att man får in lite grann i efterhand iaf, känns som om man kan unna sig en eller två grejer till när man just sålt 20.
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76
    Bobbenn skrev 2010-04-23 00:54:24 följande:
    Jag kommer bara sälja ur dotterns gigantiska garderob i omgångar nu sen lägger jag nog ner tradera pga deras ÖVERPRISER. Blir klädbytardagar vår och höst istället
    Ungefär samma här...

Dessutom, försöker lägga ut lite vuxenplagg som tröttnats på eller som aldrig blir använt.. men folk verkar inte köpa vuxenkläder på Tradera knappt alls om det inte är helt nytt och av ett känt märke.. eller har jag fel?

Vuxenplagg för 1000 kr eller däröver går ofta inte att sälja ens för 100 spänn även om det är beg i nyskick så fort det inte är något superpoppis märke (Odd Molly, Hunky Dory, osv osv), klart det är enklare att sälja barnkläder då för där verkar det mesta gå att sälja - även sånt med hål/blekt/fläckar/namnat/osv.

Är det någon som lyckas med vuxenkläder, ge gärna bra tips.

(Misstänker problemet ligger som så ofta numera i det ENORMA utbudet på Tradera, plus att det är så billigt att gå och handla nytt på HM i stället att ingen vill ge över 100 kr för ett "osett plagg".)

• x karin76
    Älskade Moa skrev 2010-04-23 21:24:49 följande:
    Hej. Hoppar in och hoppas att nån kan hjälpa mig.Jag behöver ha tag i personen som har lagt bud på en av mina annonsen. Var hittar information om nån?
    Gå in på AKTIVA, titta till höger på den auktuella auktionen, välj FLER ALTERNATIV och sen KONTAKTA HÖGSTA BUDGIVARE.
  • x karin76
    Mammiztill2 skrev 2010-04-23 23:30:12 följande:
    Är de "försent" att lägga ut sån skal d-son Jacka nu?!
    Har en som kanske ska ut också, så jag hoppas folk fortsätter köpa hela våren ut.
  • x karin76
    mariahammarberg skrev 2010-04-23 17:46:58 följande:
    bara jag som tycker detta är dyrt...jag menar STRUMPOR för över 100kr + FRAKT'www.tradera.com/strumpor-meandi-me-i-idat-pop...
    Japp det är lite dyrt.. men det är antagligen för att de är ju inte direkt slitna i den åldern, och bara de 4:a paren från Pop och IdaT längst ner till vänster kostar ungefär så mycket tillsammans i butik, resten kommer "på köpet" gratis för köparen.
  • x karin76
    September09 skrev 2010-04-24 22:51:48 följande:
    Här ett till par shorts som ni här inne verkar tokiga i www.tradera.com/-Pop-tuffa-jeans-shorts-fran-Polarn-stl-92--auktio n_302778_111616693
    Ja de senaste som legat ute i 86 och 92 har gått för långt över nypris...
  • x karin76
    Yosa skrev 2010-04-25 21:18:51 följande:
    En fråga om prolister: Om man skrivit en lista med auktioner och bara vill lägga ut en av auktionerna nu, kan man välja det då eller måste man skicka ut hlea listan samtidigt? Hur gör man?
    Spara om listan under nytt namn, radera alla du inte vill ladda upp, ladda upp den nya listan bara med 1 auktion. Öppna dem gamla listan och ta bort den auktion du nyss laddade upp så du inte får dubletter senare..
Svar på tråden Traderatråden nr 16