-
...vilket jag ju inte hoppas haha...känner igen det där med att inte shoppa så mkt denna månaden...Viktorsmamma skrev 2010-10-17 20:55:09 följande:typiskt du hade mycket fint ute jag som "inte" ska handla i onödan denna månad de hamnade i minnes utifall de går billigt
-
jag har ett par Ecco ute nu, i nyskick..de går sådär..eller rätt kasst faktikst. Men hoppas o tror att de går upp i pris.. tror inte dt eär för sent än.LitenBlomma skrev 2010-10-22 14:33:54 följande:Började fota och skulle lägga ut en kasse på T, så vaknade minsta dottern. Typiskt! Hann iaf med en, alltid nåt Ett par vinterskor, hoppas bara att det inte är försent än! Själv ska jag in på förhoppningsvis tisdag och köpa nya till alla barnen. Hur har vinterskor gått för er som precis haft avslut?
www.tradera.com/auktioner/Bluenun -
kan det inte bara ha blivit fel då? Jag väger alltid innan auktion, men ibland när jag står med andan i halsen framför brevlådan o klistrar på frimärken så kan jag bli osäker på hur nåt vägde, brukar iofs frankera mer då för säkerhetsskull, men menar bara att personen inte nödvändigtvis har gjort det med mening. Jag hade mailat ett vänligt mail o påpekat det hela..Ns mamma skrev 2010-10-27 18:29:16 följande:
Hej, har idag fått hem ett paket som är frankerat för 12:- men jag har betalat 24:- i frakt. Vad brukar ni göra i de fallen? Kontakta säljaren eller bara sänka fraktstapeln? Hade säljaren mejlat om det hade det känts ok, men nu blev jag ändå lite irriterad, handlade inte om ett plagg jag vunnit för 1 kr utan ca 150...
-
snacka om felskrivning! Synd för säljaren, bra för köparen..Mandarin skrev 2010-10-27 20:21:03 följande:www.tradera.com/Superfin-Nova-Star-overall-st...
Det är en Molo?!? -
Amen! Jag med!Stormis skrev 2010-11-02 14:15:50 följande:Japp .
Jag säger både Kattvig och lackritts -
jag mailda dem igårkväll, har dock inte länkat till auktionen, men de bord eväl kunna se det ändå tycker man? Var ju bar ai tre auktioner det hände, således finns det ju bara tre res-priser att ta ut.. avbröt inte auktionen, jag ändrade den innan någon budat..spelar det nån roll tror ni? De borde verkligen flytta eller markera den där jäkla rutan!Tonarslisa skrev 2010-11-01 21:27:55 följande:Japp, om du inte mejlar de angående misstaget. Har hänt att jag satt res.pris istället för fast pris.
Mejlade de omgående och de krediterade avgiften.
Länka till den avbrutna och nya auktionen. Det följer instruktioner...
Gå in på Hjälp sidan och klicka på Kontakta supporten via e-post för att göra detta. -
Stormis skrev 2010-11-02 19:39:40 följande:Och "schex" .
Sorry ot, ville bara sätta punkt för "diskussionen" -
apropå påminna...mitt personliga rekord i att bli påminns snabbt måste ha varit häromdagen...tog en auktion på köp nu, väntade på mail om portosumma och när jag får det betalar jag samma kväll, vilket var under helgen. På måndag morgon får jag ett påminnelse mail om att betala min auktion omgående. Hallå liksom.. Blev lite full i skratt, faktiskt.
Ang krediteringen så kan jag informera om att jag har fått svar från T (ett jättetrevligt mail för övrigt! ) där de sa att alla ändringar inom två timmar eller om man avbryter inom två timmar, inte föranleder någon kostnad. Reservationspriset skall således inte debiteras, görs det ändå har dte blivit fel och då ska jjag kontakta dem igen så att de tar bort avgiften. Bra att veta!
-
Men OJ!! GRATTIS!Mamma till Simon skrev 2010-11-07 18:48:45 följande:måste bara visa mitt fynd i den här tråden också
www.tradera.com/Molo-vinteroverall-rosarod-st... -
jag har 1 kr på mina som har avslut ikväll, inga fantasisummor direkt men helt ok!! Har vant mig vid att det inte är som det var förr på T... inte för mig iaf. Blir iaf lite mer salgpengar! A har ändå växt ur kläderna, så dags att köpa nytt.Greksmurfen skrev 2010-11-08 21:47:24 följande:hmm jag hade ju 1-kr =/ gic kinte alt förbra....såkommer nog inte ha 1 kr med på märkeskläder.......