Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

får bli höga utrop på allt här med, lite i senaste laget att sälja sommarplagg kanske, men å andra sidan så har ju sommaren inte direkt kommit än (i vart fall inte till västkusten).

Så svårt att sätta pris dock tycker jag.... POP plagg i superfint skick, stl 80 o 86..nån enstaka Molo (randigt)... NS mjukis shorts..ECCO sandaler (dam), sånt typ...

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

jävla skit Tradera!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes SÅÅÅÅ trött på att få felmeddelande när man försöker lägga ut...

• AochJsMamma

nu funkade pron för mig med...skönt att ha ute lite auktioner så här innan summerbreak!!

stl 80 86...

• AochJsMamma
    Mamma till Simon skrev 2010-06-22 21:20:18 följande:
    javisst är det kul :) Grattis!
    Simon-Ludvig-Molly
    jaaa, man blir så glad, speciellt eftersom det typ är det enda som händer med mina safe- auktioner...
  • AochJsMamma
    MariaJuj skrev 2010-06-27 16:49:11 följande:
    Vågar man lägga utrop 1 kr eller ska man sätta ett pris om man lägger ut nu o det ska gå ut den 3:e eller 4:e...?  Vad tror ni?
    jag vågade inte köra 1 kr denna omgången som jag har ute nu, brukar ha 1 kr annars.... tycker T går smått dåligt nu, så jag tog höga utrop (eller det jag minst vill ha rättare sagt) och dte tycks funka för jag har fått en hel del köp nu o bud på ca hälften iallafall...det som inte säljs sparar jag, är i superfint skick så jag sparar hellre än skänker bort på T.
  • AochJsMamma
    Stormis skrev 2010-06-28 20:39:37 följande:
    Guld i mun Guld i mun Guld i mun Guld i mun
    Ho, ho, nu börjar mina avslut och det har ramlat in massor av bud under senaste timman. Åh, vad skönt!!!! Blir sugen på att lägga ut mer, men det kanske inte är lönt eftersomd et blir avslut mitt i månaden. Och juli dessutom... Å Tradera - ny osålt-kampanj önskas!!!
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    säger detsamma. går bättre än förväntat!

Har avslut ikväll.

Visst, vissa har inga bud men det kan jag lave med med tanke på kampanjen! Fler såna tack!!
  • AochJsMamma
    fabler skrev 2010-07-17 08:02:06 följande:
    jag har inte lagt ut nått nu men förberett så jag kan lägga ut i september med vinterkläder, skor o annat smått o gott.
    jag har inte förberett, men ska oxå lägga ut tonvis då...alla vinterkläder (Reima overall, POP jackor/overaller, Molo jacka mm) , POP windstoppers, höst kläder etc.... lägger du till löning eller?
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-07 22:16:48 följande:
    Ha ha ha- jo men som gemensamt ord för 5 papplådor,2 undersängenlådor och två garderober så verkade gömmor vara ett bra ord

hej i tråden, länge sen jag var inne! Haft sommarlv...men snart dags att ge sig ut i T världen igen..sitter o fnular på köp nu priser, har börjat tycka att det är sååå svårt! Speciellt för beggade saker... tex WS från POP i nysik, de kan ju gå rätt högt, men vill ju inte övedriva heller....svårt, svårt
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16