Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

mage06 skrev 2010-05-30 12:56:41 följande:
    Jag menade en viss stil på kläder, tex Odd Molly liknande kläder, Noa Noa osv. Idag får man ju bara upp de kläder som det står märket i rubriken och man får ju inte skriva "liknar" och ett märke... Jag kan förstå de som skriver så när man vill få rätt typ av köpare att hitta annonsen... Så behovet finns ju helt klart. Däremot vet jag inte vad kategorierna skulle heta
    håller med dig!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Hejpådig skrev 2010-05-30 19:11:46 följande:
    ingen aning faktiskt, misstänker under 100-lappen men e inte säker. max 129:- iaf....
    199 tror jag nån sa i Gekås tråden...
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-30 21:28:56 följande:
    Ellie: Guuuuuud vad roligt med den förlorade kassen
    Vet du hur glaaaaaaad jag är????? {#lang_emotions_sunny} Ni är BÄST!!!!!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-30 21:59:51 följande:
    Det brukar vara den första som man laddar upp efter att ha anmält sig Det var inte jag..utan C som ordnade allt
    aha, ja hon är en klippa, jag är så glaaaad!!!! {#lang_emotions_sunny} 
  • AochJsMamma
    Väntarochlängtar skrev 2010-05-31 09:38:35 följande:
    Ang dan/marie.. Är det någon som vet vad domen blev el kan man ta reda på det?
    rättegång har väl inte varit ännu? jag lovar att återkomma med info så fort domen fälls..
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-05-31 09:42:43 följande:
    rättegång har väl inte varit ännu? jag lovar att återkomma med info så fort domen fälls..
    rättegången är inte förrän till hösten nån gång fick jag reda på nu
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-01 08:02:09 följande:
    Ny vecka och jag har äntligen landat efter mina tre rundor till DanmarkNu undrar jag om man vågar kasta ut en pro denna månaden eller har alla tagit sommarlov månne?
    beror nog på vad det är,.... sommarkläder funkar nog fórtfarande!! Ska slänga ut lite POP t-shirts, POP jeansshorts etc o hoppas att det fortfarande ska gå bra. Retsen väntar jag med till aug... då kommer feta pron ut, för jösses vad mkt jag har som måste traderas
  • AochJsMamma
    September09 skrev 2010-06-12 12:47:29 följande:
    Här är auktionen!
    Usch, känner mig så besviken! Den var verkligen sunkig! Slitna reflexer, trasiga flärpar och luktade apa. Dessutom namnad med STORA bokstäver....vilket det inte stod nåt om
    Har fått svar att hon ej tänker kompensera men kan ta den tillbaka. Vem ska betala frakten? Hennes köp-nu pris var 500!!

www.tradera.com/POP-VINTEROVERALL-I-TOPPENSKI...
    alltså, den säljaren har jag observerat på T..hon säljer hur mkt pop overaller o reima som helst 0 jhar gjort det läääänge, o har i princip samma text i alla auktioner... har aldrig budat hos henne, fått en dålig känsla. O den verkar ju stämma av det du råkat ut för...fy!!
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-06-19 10:16:29 följande:
    Jag har egentligen inte tid men med ett så bra erbjudande från Tradera så får man ju passa på, med höga utrop förstås...
    har de en kampanj nu? Missat...
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-06-19 10:23:28 följande:
    har de en kampanj nu? Missat...
    sjysst, blir att lägga ut allt jag inet hunnit innan, blir alla Alexanders POP plagg från förra sommaren... fotar idag o lägger ut auktionerna imorgon..undrans om jag ska ta höga utrop bara, POP brukar ju gå bra ändå, men det är ju iofs sommarlugnt på T.. tål att funderas på!
Svar på tråden Traderatråden nr 16