Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

ska ladda prolistern med fler auktioner nu tänkte jag, kör på 1 kr eftersom jag ändå tycke rdet går skapligt på Tradden..visst, mina auktioner är inte uppe i några astronomiska summor direkt men är nöjd. Avslut imorgon.

Men nu min fråga... klädpaket, kategorin som heter så (fanns inte förra gången jag skulle lägga ut klädpaket).. är det nån som kikar där? För kan helt ärligt säga att det gör aldrig jag? Men vart skulle man annars lägga dom liksom.. Obestämd 

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma

en till fråga..om jag skriver Storlek 86 (92), hur tolkar ni det då?

• AochJsMamma

jag tänker och menar att plagget är i stl 86 men stor som en 92a... verkar tolkas lite olika dock! jaja, skriver så så får vi hoppas att folk läser beskrivningen o inte bara ratar pga rubriken.

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 18:46:20 följande:
    65 bud..Det ska bli väldigt spännande att se hur det går med mina avslut om en timmeCool
    var tvungen att gå in o kika på mina.. 83 bud så det tickar på ok...  men har inte avslut förrän imorgon.
  • AochJsMamma
    x karin76 skrev 2011-01-23 19:38:25 följande:
    Enklast är väl att du förtydligar det i auktionsbeskrivningen?
    redan gjort..   såklart. Tänkte mer det man läser i rubriken. Är jag på jakt efter 92 o det står 86 så klickar jag inte ens in i auktionen o läser beskrivningen..
  • AochJsMamma
    Gaaaah PANIK!!! Gråter Går det lika dåligt på T för er som för mig nu??? Jag som innan tyckts att Polarn går så bra på T får omvärdera helt, går USELT!! O strax avslut... 

mianf: japp, garanterat budtrissning..verkar misstänksamt iaf..
  • AochJsMamma
    Kristyr skrev 2011-01-31 20:11:20 följande:
    avslut i morgon och en pop pyjamas visserligen 62a men iaf ligger på 1:- annat har rasslat på lite men pop verkar inte gå så bra..
    fyyy håller tummarna för ninjor!
  • AochJsMamma
    kram059593 skrev 2011-01-31 21:09:38 följande:
    Kan ju bero på att po.p hade riktig superrea i år och att de har nätshoppen. Förr kunde ju folk ge hur mycket som helst för polarn-kläder...
    antagligen är det så...
  • AochJsMamma
    Hannaliten skrev 2011-01-31 22:32:16 följande:
    Det har gått jättebra för mig på Tradera på senaste tiden. Men jag säljer å andra sidan inte kläder.
    vad säljer du? Är dålig på att lägga ut annat än barnkläder men skulle vilja bli av med en hel del vi har här hemma...
  • AochJsMamma
    Hannaliten skrev 2011-01-31 22:38:47 följande:
    Jag säljer My Little Ponies från 80-talet mest. Sålde för 4000 kr förra veckan...
    oj!! Skojar du?? Tror jag har en hel hög på vinden, älskade MLP!!!
Svar på tråden Traderatråden nr 16