Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

5 kr till och jag är över 2 000 kr, firar dte med att slänga ut mer ikväll! Måste dock fota mer idag.. Kräks

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-23 20:16:54 följande:
    tänk att det ska vara så svårt att få tummen ur och få ut lite fler annonser... fick ut ett gäng för ungefär en vecka sen. tänkte då att jag skulle lägga ut fler nån dag senare så alla går ut på söndag. fortfarande har jag inte fått ut några fler, och nu är det ju snart söndag och så korta auktioner vill jag inte ha.

hur är det att sälja mitt i månaden? jag har aldrig testat hur det funkar. förlorar man mycket tro, jämfört med att lägga ut lagom till bb och lön?
    precis likadant här... har sagt hela vecka att jag måste fota o få ut mer på T, men orkar aldrig...så sablans trött hela tiden. Men nu MÅSTE jag få ut mer då jag har shoppat till sonen för svindlande mkt pengar denna vecka (farligt att vara sjukskriven hemma, inget jag är van vid direkt ). Så undrar oxå om det funkar att de går ut mot mitten av månaden..? De som är ute nu går ut på söndag o det är ju precis vid löning vilket alltid känns bra..
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2011-02-25 14:38:32 följande:
    TACK för tröjan måste bara säga de
    tack själv Solig
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-27 13:34:56 följande:
    avslut ikväll då   har fortfarande auktioner utan bud som jag hoppas på
    samma här, oxå avslut ikväll. Vissa är jag jättenöjd med, några i bortskänkningsläge men det höjs förhoppningsvis lite! I stort är jag supernöjd!! Skalkläderna från POP går som vanligt bra, Molo tycks ligga lite i en svacka för mig just nu, har en tröja som är uppe i typ 40 spänn, i nyskick..hur skumt som helst!
  • AochJsMamma
    Viktorsmamma skrev 2011-02-27 16:13:50 följande:
    nu gled ja dit igen!

la till några av dina i minnes!

vad är de för märke på skaloverallen?
    den turkosa? Pick-a-boo!
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-27 16:50:13 följande:
    nån som har koll på vilken ålder en hjälm mössa från MOLO i storlek L är tänkt att passa. säljer en och har fått frågan, men jag kan inte svara
    oj, jag minns inte riktigt heller, men TROR att A hade L i hjälmis när han var kanske 8-9 mån??
  • AochJsMamma
    Doodies skrev 2011-02-27 17:26:54 följande:
    FAAAAAN!! Måste bara avreagera mig lite. Satt med prolistern och var precis klar med alla annonser .. så har väl jag mitt dumma jävla nöt glömt att klicka på spara under tiden så någonstans i slutet råkade jag fippla till det och listan försvann. Måste göra allt från början .. buuuuuhuuuu

/så nu har jag tyckt synd om mig själv lite :)
    nä fy fasen vad trist!!
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-27 18:28:10 följande:
    alltid lika spännande! hoppas på fler bud både till dig och mig  

jag har laddat en ny lista som ska upp snart. mycket skor och gummistövlar. undrar om det kan gå nåt bra...?
    alltid lika spännande (läs: nervöst!) Jag måste oxå få ut skor, har en hel del som ska ut, tycker dock att det är svårt med skor för har inte sålt så mkt skor..vågar man sig på 1 kr?? Är Kavat, Converse o Superfit som sk asäljas... blir att lägga ut i veckan tror jag.

Idag koncentrerar jag mig på mina avslut jag har ikväll, men märkligt nog har jag INGET i minnes! HUR är det möjligt?? Måste genas kika om det finns nåt att buda på..
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-27 19:29:32 följande:
    är det mig du frågar tro?   dom randiga velourbyxorna är lika stora som dom med stjärnor i så fall.
    tror hon syftar på mig...

Sara: de är normala i stl skulle jag vilja påstå, Alex har precis vuxit ur dem o han är ju lite längre än V (91,5 cm).
  • AochJsMamma
    maadicken skrev 2011-02-27 19:44:52 följande:
    jag vågar INTE sätta en krona på skor. har ändå märkesskor, men jag är feg

jag har en sak i minneslistan som jag tänkt att jag ska köpa om en liten liten stund. bara inte dom blir för dyra...  men det brukar dom bli
    nä, kanske inte vågar jag heller..funderar på att sälja dem på Blocket faktiskt! kan ju alltid försöka iaf..såå drygt med alla prutare bara... jaja en sak i taget!
Svar på tråden Traderatråden nr 16