Traderatråden nr 16
Hej. Jag funderar på att lägga ut lite strumpor, men jag har ju ingen aaaaning om vilken storlek de är. Har någon av er något tips??
Hej. Jag funderar på att lägga ut lite strumpor, men jag har ju ingen aaaaning om vilken storlek de är. Har någon av er något tips??
Går det bra fortfarande på T nu efter jul?
Här fick man ett mail från en köpare som fick lösa ut sitt brev då smarta posten har slarvat bort portot på brevet!
Jag kollar alla brev 3 gånger att det sitter prorto på och att det är rätt portosumma.
Jag har alltid kört de förklistrade på karta till 99,9 %. man får ju inte tejpa över frimärkena enligt posten. Gur gör ni andra? tejpar ni över frimärkena så de inte kan lossa?
Det betyder att du får inte skriva i texten ett reservationspris (lägsta pris) om du inte fyllt i det när du lade upp auktionen.
Det andra betyder att en köpare (högste budgivare) inte är bunden att genomföra affären om han/hennes högsta bud är lägre än vad du angett som reservationspris.
Usch - nu har jag en sån där auktion ute som drar iväg i pris - jag som inte trodde jag skulle få den såld för 9 kr ens...
Nervöst!!
Vad tror ni om att lägga ut kortärmade/kortbyxade pyjamaser redan? Eller ska man vänta någon månad till?
Ja - på vinterkläder är det nog köparens marknad på tradera nu...
Jag kör 9 kr i utrop på det mesta, men då säljer jag mest billiga märken typ KappAhl och H&M. Då räcker det till emballage (mailingbags) och tradera-avg utan att jag går back...
Dessutom blir det ingen osålt-avgift om det inte blir sålt...