Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

bara jag som inte kan se bilder på tradera nu? inte så bra för kvällens avslut om det är så ju....

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    Lantani skrev 2011-05-22 19:12:19 följande:
    Sitter i kö till chatten, så får se ifall jag kommer fram där, då kan man ju fråga..
    fråga gärna hur dom gör med auktioner som går ut snart/ikväll nu när inga bilder syns. Har mailat, men det dröjer förmodligen med svar... Hoppas verkligen att dom skjuter upp auktionerna ett dygn!
  • maadicken
    mianf skrev 2011-05-22 19:14:12 följande:
    Ändra en aktiv annons

För att ändra en auktion går du in på Mitt Tradera » Aktiva annonser och klickar på "Ändra" under "Fler alternativ". Du kan inte ändra alla uppgifter efter att en auktion är registrerad, men du kan alltid göra tillägg till objektsbeskrivningen.

För att ändra en fast pris-annons går du in på Mitt Tradera » Fastpris-annonser och klickar på "Ändra" under "Fler alternativ".  

Hittade detta på tradera står att man inte kan ändra allt men att man kan göra tillägg hm känns ju onödigt att lägga upp en massa om man inte kan få till bilderna i efterhand.

Nån som vet??
    sålänge du inte har fått nåt bud så tror jag du kan lägga in eller byta bild. jag har bytt bild flera gånger på mina auktioner innan jag fått bud.

nåt verkar funka för några iaf. jag har faktiskt fått 6 bud på mina auktioner under tiden som jag inte kan se några bilder men jag hoppas verkligen det är fixat snart...
  • maadicken
    mianf skrev 2011-05-22 19:36:19 följande:
    Åh tack bara hoppas ingen köper grisen i säcken då så kan man fixa det i lugn och ro senare
    ja och att det inte är ändrade regler...  det är någon månad sen jag gjorde så sist.
  • maadicken

nu verkar det funka för mig. att se bilderna iaf... hoppas det gör det för alla andra oxå, för nu börjar strax mina avslut.

• maadicken
    maadicken skrev 2011-05-22 20:07:09 följande:
    nu verkar det funka för mig. att se bilderna iaf... hoppas det gör det för alla andra oxå, för nu börjar strax mina avslut.
    tar tillbaka det där... kan tydligen bara se mina egna bilder
  • maadicken
    Lantani skrev 2011-05-22 20:04:50 följande:
    Chattat med supporten nu och hon hade inte mycket svar på något..

De jobbar på problemet och hoppas de kommer lösa sig. Hon hade ingen aning om kampanjperioden skulle förlängas och inte heller ifall de som har avslut ikväll blir kompenserade..

Suck, men det ska tydligen gå och lägga upp auktion utan bild, sen lägga till auktionsbilden efteråt, utan att kostnaden ändras!
    när jag kom fram till chatten stod det att det var stängt.... öppet till kl 22 stod det oxå.
  • maadicken

Har ni nån koll på säljläget på tradera nu? Är det nån ide att anstränga sig att lägga ut tro?

Visst fanns det väl nån kod för provitionen när man sålde barnkläder, eller har den redan gått ut? 

• maadicken
    Merde skrev 2012-04-09 16:53:58 följande:
    Max20kr är koden. Är giltig tom 15/4 på upp till 100 annonser.

Tack
  • maadicken

Ser att ni diskuterar om auktionerna går bra eller dåligt. Jag har inte sålt nåt på ett år, men i lördags fick jag äntligen tummen ur och la ut alla urväxta höst och vinterkläder. Då det mesta är märken som brukar gå bra så satte jag 1 krona i utrop. När många auktioner idag knappt blivit tittade på så kände jag faktiskt att jag var tvungen (för min egen skull) att höja en del utropspriser.

Tycker traderaförsäljningen gick MYCKET bättre för ett par år sedan. Men när jag vill fynda, då vill minsan alla andra oxå fynda samma sak

På facebook vill jag inte sälja barnkläder, för där är inte många beredda att betala ett vettigt pris oavsett märke...

• maadicken

Ja nu verkar dom som budar inte lägga mer än en krona i taget heller. Har en auktion som fick 106 bud, men bara var uppe i 110 kr Nu har den iaf ökat lite mer ordentligt. Dom flesta auktioner som har fler bud har ändå låga priser.

Får verkligen hoppas det är som ni säger så det slutar bra imorron! Detta gör mig ju riktigt nervös ju, så i fortsättningen får det bli lite högre utrop. Dels för mina nerver, men det är ju inte ens kul att följa en auktion som ökar med en krona i taget...

• maadicken
    pomola skrev 2012-09-29 12:37:55 följande:
    Jag hoppas att slutpriset blir bra. Jag tror det, har man många bud (106 bud är ju väldigt många...) så borde det betyda att det är en intressant auktion. 

Jag hade avslut på ett gäng auktioner i veckan. En Didrikson-overall i toppskick gick lägre än förväntat (grattis köparen!) medan Kavat-skor och Pop-pyjamas blev överbudade (grattis säljaren =)   
    Tack Avslut ikväll, och det mesta ser helt okej ut. En del saker är jag lite förbryllad över att dom inte ens har bud (men jag höjde utropspriseran där) men det ordnar sig förhoppningsvis under kvällen.
    Framöver blir nog auktionerna kortare iaf... Tror jag fått magsår denna veckan Skrikandes
    Den auktionen som hade 106 bud har nu 117, så den borde ju ses som ganska populär

Härligt när det blir överbudat! Då kan man ta förlusterna lite bättre när det inte går så bra  
Svar på tråden Traderatråden nr 16