Traderatråden nr 16
bara jag som inte kan se bilder på tradera nu? inte så bra för kvällens avslut om det är så ju....
bara jag som inte kan se bilder på tradera nu? inte så bra för kvällens avslut om det är så ju....
nu verkar det funka för mig. att se bilderna iaf... hoppas det gör det för alla andra oxå, för nu börjar strax mina avslut.
Har ni nån koll på säljläget på tradera nu? Är det nån ide att anstränga sig att lägga ut tro?
Visst fanns det väl nån kod för provitionen när man sålde barnkläder, eller har den redan gått ut?
Ser att ni diskuterar om auktionerna går bra eller dåligt. Jag har inte sålt nåt på ett år, men i lördags fick jag äntligen tummen ur och la ut alla urväxta höst och vinterkläder. Då det mesta är märken som brukar gå bra så satte jag 1 krona i utrop. När många auktioner idag knappt blivit tittade på så kände jag faktiskt att jag var tvungen (för min egen skull) att höja en del utropspriser.
Tycker traderaförsäljningen gick MYCKET bättre för ett par år sedan. Men när jag vill fynda, då vill minsan alla andra oxå fynda samma sak
På facebook vill jag inte sälja barnkläder, för där är inte många beredda att betala ett vettigt pris oavsett märke...
Ja nu verkar dom som budar inte lägga mer än en krona i taget heller. Har en auktion som fick 106 bud, men bara var uppe i 110 kr Nu har den iaf ökat lite mer ordentligt. Dom flesta auktioner som har fler bud har ändå låga priser.
Får verkligen hoppas det är som ni säger så det slutar bra imorron! Detta gör mig ju riktigt nervös ju, så i fortsättningen får det bli lite högre utrop. Dels för mina nerver, men det är ju inte ens kul att följa en auktion som ökar med en krona i taget...