Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

vad kallar men en "gammal hederlig" kamera som man har filmrulle i?

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    maggan75 skrev 2010-10-17 21:05:51 följande:
    kompakt kamera ??

Pearl22 skrev 2010-10-17 21:07:42 följande:
    Analog kamera, tror jag....

Smultronhjärta skrev 2010-10-17 21:12:07 följande:
    analog kamera?
    vilken ska jag välja tro
    kikade lite på tradera och det verkar funka med båda. analoga kompaktkameror står det i rubriken nu
    känns rätt meningslöst att lägga ut, för jag tror inte många vill ha en... men jag passar på att tasta när det är gratis!
  • maadicken

fick ut dom 3 gratis auktionerna iaf, men jag har en kännsla av att bara en kommer bli såld.
    får se om jag orkar få ut lite fler under veckan kanske

• maadicken
    Xgirl83 skrev 2010-10-17 22:07:08 följande:
    En kompaktkamera kan vara både analog och digital. Det är en sån mindre kamera, dvs inte en systemkamera. Tror analog kamera är ordet du söker, fast den kan ju alltså vara en kompaktkamera också om du förstår.
    tack för förklaringen   den fick heta kompaktkamera i rubriken, men den ligger iaf under rätt rubrik tror inte den blir såld ändå...
  • maadicken

hjälp!! hur skulle ni välja att skicka denna? http://www.tradera.com/PANASONIC-stereo-5-CD-vaxlare-dubbel-kasett-radio-NYSKICK-auktion_170607_120619683   

trodde att jag skulle ha minst 2 veckor på mig att fixa kartonger och stötdämpning och komma på bästa fraktsätt, men den blev såld direkt   den är för stor för DHL:s största kartong, och den får inte heller plats i en flyttkartong.

funderar på om det får bli 2 paket med schenker. det jag är rädd för är att den ska gå sönder efter vägen, att dom kastar med paketen. är det smartare med bussgods kanske?

• maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-10-21 19:57:16 följande:
    bussgods tror jag är bäst då..
    jag har mailat och frågat om bussgods är ett alternativ för köparen. han valde schenker eller dhl egentligen.

nån som vet om/vart man kan få tag på frigolit?
  • maadicken
    ominte skrev 2010-10-21 20:19:09 följande:
    flyttfirmor? Borde kanske funka med bubbelplast också?
    ja flyttfirmor var ju ingen dum idé! vilken tur att jag känner en "flyttgubbe
    bubbelplast borde ju oxå funka. och skumgummi. undrar om det finns nån gamal madrass i min närhet kanske
  • maadicken
    ominte skrev 2010-10-21 20:47:02 följande:
    från nån urvuxen spjälsäng
    nej den sover min gud dotter i men jag får luska runt lite bland mina vänner. efterlysa på facebook brukar funka bra!
  • maadicken

nån som vet hur hårda schenker är på  max storleken på paketet? det jag ska skicka blir 4 cm för högt och det går inte att få mindre

• maadicken

en sak till

är det nån som kan se priserna för bussgods på traderas sida? jag fyller i hela formuläret och kommer till fraktsedeln som ska skrivas ut, men ingenstans står priset. låter som att det ska bli billigare genom tradera än det man kan räkna ut på hemsidan...

Svar på tråden Traderatråden nr 16