Traderatråden nr 16
vad kallar men en "gammal hederlig" kamera som man har filmrulle i?
vad kallar men en "gammal hederlig" kamera som man har filmrulle i?
fick ut dom 3 gratis auktionerna iaf, men jag har en kännsla av att bara en kommer bli såld.
får se om jag orkar få ut lite fler under veckan kanske
hjälp!! hur skulle ni välja att skicka denna? http://www.tradera.com/PANASONIC-stereo-5-CD-vaxlare-dubbel-kasett-radio-NYSKICK-auktion_170607_120619683
trodde att jag skulle ha minst 2 veckor på mig att fixa kartonger och stötdämpning och komma på bästa fraktsätt, men den blev såld direkt den är för stor för DHL:s största kartong, och den får inte heller plats i en flyttkartong.
funderar på om det får bli 2 paket med schenker. det jag är rädd för är att den ska gå sönder efter vägen, att dom kastar med paketen. är det smartare med bussgods kanske?
nån som vet hur hårda schenker är på max storleken på paketet? det jag ska skicka blir 4 cm för högt och det går inte att få mindre
en sak till
är det nån som kan se priserna för bussgods på traderas sida? jag fyller i hela formuläret och kommer till fraktsedeln som ska skrivas ut, men ingenstans står priset. låter som att det ska bli billigare genom tradera än det man kan räkna ut på hemsidan...