-
skit oxå!x karin76 skrev 2010-10-31 22:13:37 följande:Ja det är bara att Längden + 2x (Höjd + Bredd) max får bli 220 cm. Men det visar sig genom de olika staplarna också, plus att maxmåtten står utskrivna till höger..
-
la precis upp några auktioner med avslut på söndag. var det dumt tro såhär strax innan jul, eller kan jag hoppas på att folk köper julklappar på tradera med? hur går det för er som har auktiner ute nu?
-
ninjor vakna nu hoppas jag! avslut om 2 minuter...
-
hej i tråden
tänkte jag skulle få tummen ur och få ut lite auktioner tills ikväll. letar och letar efter schenkers fraktpriser, men jag hittar inte! någon vänlig själ som vill hjälpa mig? för visst brukar väl schenker ha bättre priser när man bokar genom tradera?
-
tack synd att dom höjer... funderar på om jag bara ska erbjuda schenker till dom tyngre sakerna. har ju aldrig haft det alternativet tidigare då jag inte haft en fungerande skrivare, och det har ju gått bra ändå.annat82 skrev 2011-02-16 10:26:46 följande:privpakportal.schenker.nu/privatpaket2/calcul...
Fast de har höjt ett par kronor till :-/ -
ja jag har både posten, schenker och dhl på samma ställe, så mig är det vilket som för egentligen. krångligare bara att räkna ut frakten på schenker jämfört med dom andraannat82 skrev 2011-02-16 10:38:29 följande:Andra gången på ett år åtminstone, men de är fortfarande ofta billigare än posten. Om man kommer upp lite i vikt.
Brukar erbjuda Schenker på större/tyngre saker när frakten hamnar på ungefär samma eller högre med posten. Sen står det alltid i min text att jag kan skicka med Schenker även om det inte är angivet bara att de får kontakta mig för fraktuppgifter.
Sen ligger mitt Schenkerombud bara över gatan medan postombudet ligger 1 km bort så för min del gör det inget om de vill ha med Schenker
men det får bli så att jag erbjuder schenker och dhl, så får den frakten kollas upp i efterhand i så fall. -
tänk att det ska vara så svårt att få tummen ur och få ut lite fler annonser... fick ut ett gäng för ungefär en vecka sen. tänkte då att jag skulle lägga ut fler nån dag senare så alla går ut på söndag. fortfarande har jag inte fått ut några fler, och nu är det ju snart söndag och så korta auktioner vill jag inte ha.
hur är det att sälja mitt i månaden? jag har aldrig testat hur det funkar. förlorar man mycket tro, jämfört med att lägga ut lagom till bb och lön?
-
ja jag har oxå tänkt lite så får nog testa en gång så jag får bli av med resten oxåaglili skrev 2011-02-23 20:47:53 följande:Jag brukar ha avslut även mitti månaden och tycker detbrukar gå bra. Färre auktioner ute då så om man har nåt fint brukar folk buda
-
avslut ikväll då har fortfarande auktioner utan bud som jag hoppas på
-
nån som har koll på vilken ålder en hjälm mössa från MOLO i storlek L är tänkt att passa. säljer en och har fått frågan, men jag kan inte svara