• ominte
    Ärta skrev 2010-04-16 20:56:51 följande:
    10 minuter? Oj det skulle ta betydligt längre för mig. Och jag tenderar att köpa lite dyra garn än 30 kronor för att få lite finare garner. Jag säger inte att jag tycker auktionen är rimligt prissatt, men det hade tagit flera timmar för mig att virka något sådant.
    !?
    Jag som knappt kan virka kan göra såna fast mindre, på någon minut
  • ominte
    Buttelina skrev 2010-04-16 21:26:56 följande:
    men klart att det tar längre tid än nån minut att virka en hel tårta med en diameter på 22cm
    Nä det menar du inte ? Tiden i sig är rätt så oväsentlig. Det tar väl olika tid för olika människor helt enkelt.

Det kanske är bara jag då som tycker det är värsta ripp off. Personlgien skulle jag aldrig kunna ta så mycket för en tårta jag enkelt knåpar ihop.
  • ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:44:07 följande:
    Näää-då var det den med mudd och rosa hjärta på ju
    AHHHH *slår mig för pannan över att jag missade den otroligt stora skillnaden*
  • ominte
    trolltriss skrev 2010-04-16 21:54:36 följande:
    bra timpeng om man bara hinner fyra i timmen tycker jag ....
    Och jävligt bra månadslön om man lyckas sälja svindyra tårtor på tradera..
  • ominte
    MejaKiZnic skrev 2010-04-16 22:01:31 följande:
    Hur går det för er på T, har inte varit inne här då T verkar bara går sämre och sämre....
    Tycker det har gått bra! Hade avslut i måndags och jag är absolut nöjd!
  • ominte
    snappi81 skrev 2010-04-16 22:28:25 följande:
    Åhh va fin, men köper jag den till sonen så lär mannen skrika som en blå... Kom undan med din fina reima dress i lila men den lär ju inte gå hem! Just nu vill jag ha en flicka att klä! Nää mina pojkar rockar, däremot gör inte beg kläder det!
    Menar du att en pojke inte kan ha en tröja i gult blått och med rosa kantband 
Svar på tråden Traderatråden nr 16