Traderatråden nr 16
Pildi skrev 2010-05-12 15:42:26 följande:
Hej tjejer!nu har jag råkat ut för en knäppgök..Hon köpte en bodysuit från mig förra veckan , betalade för suiten på torsdag. På måndag skriver hon att om inte har fått bodysuiten senast i dag vill hon ha pengarna tillbaka och lämnar neg. omdöme:((Jag var så stressad i helgen att jag råkade förväxla paketen och skickade hennes bodysuit till en annan ...och jag antar att hon har fått den andra tjejens kläder..byxor+tröja. Jag ringde tjejen som hade fått bodysuiten och bad henne att skicka den till tokan..Nu vägrar hon svara i telefon fast jag vill verkligen veta om hon hade fått byxorna+ tröjan och bodysuiten också..Jag tror att hon vill behålla alla kläderna, de är i samma strorlek i märket MOLO. Jag vet att det var mitt fel men det är första gången jag gör fel...Jag hade ringt upp henne om jag var du och gett henne uselt samvete över att någon annan har betalat dyrt för de plaggen HON fått hem av misstag och om hon inte skickar tillbaka dem så skulle jag hota med nåt i stil med polisanmälan. Fullkomligt AVSKYR usla lurendrejare.