• ominte

Traderatråden nr 16

Mammiztill2 skrev 2010-04-06 20:40:49 följande:
    skulle nog beh. era åsikter om mina auktioner med. men vågar inte lägga ut alias här, så här öppet
    ja inboxa
  • ominte

Jag tror också att auktionerna går dåligt för att det är påskledigt för många denna veckan. I helgen hade jag kunnat göra MASSOR av fynd, bla ett par vikin goretex vinterskor för 25 spänn !!! och ett par viking allväderstövlar för 40 !! Men glömde bort dem alldeles

• ominte
    Litet moln skrev 2010-04-06 21:32:48 följande:
    Varför tar vissa säljare ut högre avgift för porto än vad de sen sätter på paketet? Blir så arg, det är 3:e gången detta händer på kort tid. Idag hade jag betalat 24 kr men satt bara 12 kr på, förra gången hade jag betalt 36 kr och där satt 24 kr osv...!!! Gör folk detta för att tjäna lite extra eller varför????En gång har jag mailat och fått tillbaka 12 kr men jag orkar inte, ger dåligt på fraktkostnaden i omdömet istället! Händer detta er andra också och vad gör ni?
    Nej!! Maila istället!
    Det händer mig ibland när jag chansar på frakten att det blir billigare än jag beräknat och det är inte så lätt att komma ihåg vilket paket det var som var billigare att skicka!
    Jag hoppas verkligen att folk hör av sig eftersom jag skrariver i mitt PM att jag betalar tillbaka om frakten blir billigare!

Personligen bryr jag mig inte om det så längej ag är nöjd med det jag har köpt
  • ominte
    Mammiztill2 skrev 2010-04-06 21:25:06 följande:
    " OMINTE " kommer inte in på din sida
    hela fl är spärrad vill vara lite anonym men kan inboxa mitt nick till dig om du vill
  • ominte

Alltså detta omdömessystem gör mig galen. JAg begriper verkligen inte varför mina staplar inte går upp?! Jag har bara toknöjda köpare, ändå ligger den bara på 4,7 konstant och har så gjort i flera månader

Kan det ha att göra med att jag har 67 omdömen på 2 av staplarna och 66 på de andra två?

• ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:43:28 följande:
    Händer det mig så drar jag ner staplar duktigt!Om jag har tagit för mycket betalt i porto så skickar jag numera med frimärken i paketet- rätt ska vara rätt anser jag
    Men hur gör du det när du ska skicka iväg paketet? River du upp det när du står vid disken?
  • ominte
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:45:35 följande:
    Lämnar aldrig över disk-väger och frankerar hemma för att sen lägga på lådan
    ja men sånt som inte får plats på lådan?
Svar på tråden Traderatråden nr 16