Härligt att ha egen gräsmatta att leka på.Vi bor i lgnh så det blir lite mer projekt att bara gå ut en sväng.
Vår 3-åring har varit super i affärerna tidigare, men har nu blivit en uttråkad buse hahah. Nu kör han mest race med de små kundvagnarna...så jag har med varm hand överlåtit all matinköp till min man hahah. Tidigare var det rätt mysigt att handla mat med båda och prata om vad det var för mat osv...men inte numer.
Vi har kommit av oss lite vad gäller aktiviteter, men oftast så gör vi ngt på förmiddagarna, äter lunch hemma (oftast beroende på vad vi hittar på). Sen sover båda min 1 timme efter lunch..då brukar jag passa på att äta och fixa lite hemma eller bara slappa. Eftermiddagen är vi antingen hemma eller tar en promenad eller så.
Jag kommer nog vara hemma ett tag till, året ut kanske. Vi har inte bestämt så noga, mest hänger det på om vi får ngn dagisplats. Vi har tänkt flytta till ngt större och tänkte väl att vi börjar på dagis först då..men men vi får se när det blir av.
Vi kanske kan stråla samman på ngn parklek framöver...som sagt som du skrev i inledningen är det svårt att finna andra som är hemma med äldre barn.