• Sandie12

Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?

Hej!

Jag tänkte kolla om det finns fler som har sina 3-4 åringar hemma, antingen alla dagar eller några i veckan i Stockholmsområdet.
    Vi kanske kan tipsa varandra om roliga saker man kan hitta på o var man kan träffa andra barn i 3-4-årsåldern.
    Jag kan bara komma på Kulturhuset i stan, men det lär ju finnas fler skojiga ställen!
    Så det vore skoj om Ni vill hänga på tråden!

Fashion baby 2007- baby got style!
  • Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?
  • Juli1

Hej!

Kärrtorp är ju en bit bort. Men vi har bilen imorgon tror jag. Inboxa mig gärna om ni bestämmer ngt
  • Sandie12

Juli1; Absolut, får veta om ett par timmar så skriver då! :) Kul!

• Juli1
    Hej igen!
    Fick precis ändrade planer här och imorgon behöver vi vara hemma på förmiddagen...passar nog  bättre annan dag för oss. 
    Men jag hänger gärna med i denna tråd
  • Sandie12

Juli1; Det var synd, jag måste tyvärr på möte i morgon med så det var trist, men kan vi kanske bestämma en dag nästa vecka? Verkar som att de flesta kan då?

Markatta; Tusan jag måste ta mötet där i morgon. =/ Hur ser nästa vecka ut för er?

• Markatta

Vi reser bort nästa vecka, men vi hänger gärna med om det blir något veckan därpå! {#lang_emotions_smile}
    Ha det så gott tills dess! (Hoppas vädret blir bättre också!)

• Sandie12

Hur se nästa vecka ut för er i tråden? Ska vi försöka boka någon dag i ngn kulig parklek?

• peikko

Vi kan nog nästa vecka, vore roligt!
    Men jag anpassar mig efter det ni bestämmer tror jag...
    Jag kan inget om parklekar m.m.

• Forsythia

Parkleken Draken vid Hornstull / Tanto är trevlig vid vackert väder. Den är stor och öppen, dvs mycket luft runt. Se mer på Stockholms stads hemsida / kultur&fritid / ung i Stockholm / parklekar.

För oss skulle det passa allra bäst med tidig onsdag-eftermiddag, men kanske även tidigare under dagen på måndag / tisdag.

• Sandie12

Halloj i tråden! Hur ser måndag f.m ut för er?

• Forsythia

Tyvärr hindrad pga av förkylning, antagligen några dagar framöver. Tråkigt...

Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?