• Sandie12

Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?

Hej!

Jag tänkte kolla om det finns fler som har sina 3-4 åringar hemma, antingen alla dagar eller några i veckan i Stockholmsområdet.
    Vi kanske kan tipsa varandra om roliga saker man kan hitta på o var man kan träffa andra barn i 3-4-årsåldern.
    Jag kan bara komma på Kulturhuset i stan, men det lär ju finnas fler skojiga ställen!
    Så det vore skoj om Ni vill hänga på tråden!

Fashion baby 2007- baby got style!
  • Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?
  • Juli1

Vi har åxå blivit snuviga, igen...... När ska dessa eländiga förkylningstider ta slut?

Vi hittar gärna på något när vi frisknar till som sagt.
    Om ni har lust att träffas åt mitt håll så finns ju familjecentralen i Blackeberg. Ej varit där själv, men det skall vara riktigt bra!
    Junibacken och kulturhuset är annars bra ställen, inne i stan.
  • Sandie12

Hörni, vi kanske kan göra så att man skriver ut om/när man tänkt/kan åka någonstans så kan ju de som också kan då haka på? :) Blir kanske lättast så eller? Så kan man ju gå in o kika här vad som är på gång vecka för vecka?
    Ska klura på vad vi ska göra någon dag nästa vecka o skriver in det här sen!

Krya på er alla förkylda!

• Markatta

Det var en bra idé!
    Vi kommer nog prova Kärrtorp och Tanto den här veckan, vi får se när det blir, bara!
    Kanske onsdag och torsdag fm.

• Forsythia

Ja, det var ett bra förslag!
    Vi kanske åker till Draken tidig eftermiddag imorgon om vädret är fint. En annan parklek som är trevlig är Kronobergsparken på Kungsholmen.

• Forsythia

Ps, Markatta: vi menar nog samma park när jag säger Draken och du Tanto...? Draken ligger ju i princip nedanför Tantoberget där de har kolonistugor...På andra sidan ligger Drakenbergsgatan med sina beigebruna 60-talshus. Ds

• Markatta

Ja, det var drakenbergsparken jag menade {#lang_emotions_smile}, men tyvärr har vi fått förhinder idag, vi satsar på att komma iväg imorgon (torsdag) istället...

• Markatta

Hej i tråden!
    Vi åker till Drakenbergsparken nu, vi är nog kvar där tills klockan två ungefär, det vore kul om nån hakar på!{#lang_emotions_sunny}
    (T-bana till Hornstull, promenera ned vid Liljeholmsbron och sen vänster, den ligger alltså i Tanto en bit från vattnet i närheten av minigolfbanan kan man säga...)

• Silvia Österberg

Hej alla, det finns ett lekland i vega, haninge som heter lekvegas.se.
    Måndagar-torsdagar kostar det endast 60 kr för alla barn samt bra lunchpriser!
    35 kr pannkakor med dryck till barn samt 50 kr för vuxna med dryck.

• Sandie12

Silvia; Ok får testa det då brukar det vara mkt barn där? Var i haninge ligger det?

• peikko
    Silvia Österberg skrev 2010-05-19 10:29:53 följande:
    Hej alla, det finns ett lekland i vega, haninge som heter lekvegas.se. Måndagar-torsdagar kostar det endast 60 kr för alla barn samt bra lunchpriser! 35 kr pannkakor med dryck till barn samt 50 kr för vuxna med dryck.
    Där åker vi förbi ofta, men jag har aldrig tittat in där. Är det bra som lekland? Och så undrar jag precis som Sarice om det brukar vara mycket barn där?

Jag åker gärna dit och träffas någon gång, vore roligt!
  • Sandie12

Ja det lät ju skoj, vi väntar på svar då! :)

Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?