Inlägg från: johlinn |Visa alla inlägg
  • johlinn

Tygblöjetråden 24

Shmone - solblekning är ett utmärkt tips för fläckborttagning!

• johlinn

Blev inspirerad och nu har plutt sovit med tygblöja på natten de flesta nätterna senaste veckan. Gått riktigt riktigt bra, hans hud verkar tåla det bra nu när han är äldre. Får bli de morgnar jag tar barnet dock för sambon tycker att det luktar för mycket kiss om tygblöjorna. Själv tycker jag det luktar ungefär lika illa om plastblöjorna så...

• johlinn

Hink utan lock. Sköljer bajs, kiss åker direkt i hinken. luktar INGENTING! (vet att det är svårt att tro, men det är sant!)

• johlinn

Saltnapp - ja, det kanske är plastblöjorna som drar till sig dem?

Vi har BG pockets. Hur många? Många... Jag har köpt några nya nu för att ha lite finare blöjor till dagis. Så nu är vi uppe i över 30 Skäms De som är två år gamla är lite slitna, fungerar fint, men är inte lika fina...

• johlinn

Ekorrfamiljen - tror det är locket. De blöjor vi haft på dagis som blivit inpackade i plastpåse stinker ammoniak när vi tar upp dem. De blöjor som legat i hinken luktar ingenting. Utom ett tag när hinken i sig började bli sunkig, då luktade det.

• johlinn

Ekorrfamiljen - haha, nä, att ha utan lock så att hunden kan gräva där kanske inte är ett bra atlernativ

• johlinn

Katkat - funkjoggingblöjorna var jättefina

Finns massa länkar till svenska blöjsajter i första inlägget. Dit kommer du om du trycker på dubbelpilen till vänster om alla siffrorna.

Svar på tråden Tygblöjetråden 24