inkan70 skrev 2010-05-19 07:23:45 följande:
Hej tjejer, Liselotte stort GRATTIS så roligt för ert . Nilisen gud vad jobbigt, inte nog med att det är jobbigt att bli gravid sen skall du stå ut med denna oron också, men hoppas allt går bra nu och att det var falskt alarm. Storlängtan vad spännande för er, många av oss gör akupunktur innan behandlingar med positiva resultat, skall du prova det? Det kan vara ett bra tips att göra medans du väntar. Nidra så skönt att ni när på g igen. Caribe rackans myomer men vad bra att det är bättre nu, v 26 då kan du snart börja med nedräkning. Själv är jag nu på ruvardag 6 (RMC räknar insättningsdagen som dag 1) var rejält yr hela dagen i går, onda tuttar och även lite illamående. Jag har ju bara ruvat en gång tidigare och då blev jag gravid så jag vet inte om det är medecinernas biverkan eller om det har lyckats denna gången också, men det är klart att jag hoppas på att det är lilla ägget... Vad har ni för erfarenhet om medecinernas biverkningar, hur mådde ni om ni inte plussade under ruvningen? Hoppas ni alla får en härlig dag, Kramar Inkan
Jag mådde rejält illa första ruvningen, då plussade jag inte, men det var medicinen som påverkade. Andra gången då jag plussade, kände jag mig mer känslig, mycket molvärk, ville inte ha kaffe, var lite mer hungrig, var lite mer yr de första 13-14 veckorna, man får ta det försiktigt då.
Bette