Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Bette
Omstart: När får ni reda på hur många embryon det blir totalt? Är det ET imorgon? Pirrigt pirrigt. Den här gången så ska jag skicka över lite envishet och positivt tänkande till dig.
Kram kram
Bette
Hej på er,
Imorgon skall vi på röntgenundersökning med C hela dagen, de skall kolla njurarnas funktion, det är mest vä njure de ska kolla på det är den som fungerar halvbra eller inte alls, så jobbig är situationen. Min lilla älsklings C. Men det kommer gå bra de är skickliga, dock måste vi gå upp kl 05:45 imorgon inte så kul, jag kommer gå upp före och duscha och så där så jag är iordninggjord. Nu skall jag gå och lägga mig, ni får alla ha en bra Valborgshelg.
Kram kram
Bette
Tack så mycket alla för peppning. C var jätteduktig, själva undersökningen var ingen fara, men de skulle få in en pvk och en kateter innan dess och han fick dropp också. I och med att jag själv jobbar inom vården så ställde jag lite krav på de, jag bad de ringa upp narkosen för att få in en pvk på lilleman, det var två sjuksköterskor innan dess som försökte, sedan så ville inte jag att de skulle sticka mer utan jag bad de ringa upp stickhjälpen, han lyckades få in en pvk på andra försöket tror jag det var eller om han stack tre gånger. Lille C var så tålmodig.
Ikväll skall vi ha middagsgäster det blir trevligt. Nu skall jag gå och duscha.
Kram på er alla
Bette