LoLiNi skrev 2010-06-04 21:07:12 följande:
Sakta i backarna nu! Vill allt veta svaret på APC-resistensprovet och börja medicinera om det är så att jag har benägenhet för proppar, innan jag hoppas alltför mycket på att det går hela vägen! Jag fick mf i v.6-7 förra gången!
Men jag är bra mycket lugnare nu iaf! Och jag har lagt om planerna lite för den närmaste framtiden - skulle t ex ha åkt till Gotland med jobbet nästa helg, men det törs jag inte utifall något händer så vill jag ha tillgång till Stockholms landsting!
Men tack så mycket för alla lyckönskningar! Det värmer som sagt! Tack för att ni hjälptes åt att hålla ihop mig!
Kram
Låla
Du är gravid vännen. Du kommer inte få mf, detta är en stark individ som estrat sig fast. Bra att du snart får svar på blodprovet. Visst tar du väl trombyl. Tror du kan va mycket lugn.
Jag och maken gör nog ett syskonförsök till hösten i september, skulle vara mysigt att få en liten bebbe till ett syskon till C. Vill fortfarande sätta tillbaks två embryon vid alla försök, är fullt medveten om att det kan bli tvillingar då. Så underbart om vi får möjligheten att ge C ett syskon.
Så underbart att du är gravid, skickar cyberkramar till dig.
Bette