• inkan70

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Bette;
    Fick min mens förra fredagen, brukar vara regelbunden så troligtvis FET i Riga 8-9 juli.
    Känns mycket mer positivt och hoppfullt att vi skall till Riga, RMC i Malmö har ju tyvärr varit en katastrof.
    Kram

• inkan70

Oj oj tjejer här har varit så mycket aktivitet så att jag blir helt snurrig..Flört
    Man får skylla sig själv om man åker på semester (men skönt var det) och inte hänger med.

Nilisen tänker på dig och hoppas att det löser sig så bra det bara gårHjärta.

Grattis till er som ruvar.

Låla hoppas det går bra på VUL.

Nidra gumman vilken jobbig historia du har bakom dig
    hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du inte behöver vara med om något liknande igen.  Vi verkar bli nästan synkade, om min mens kommer som den skall så har vi ET runt 5 juli. Nu jäklar skall det funka!

Som sagt det har hänt så mycket så jag har säkert glömt någon, sorry.

Kramar Inkan

• inkan70

Lilla Fia hoppas ni kommer hitta tillbaka till varandra, det är så tufft det här vi är med om förstår att det kan bli slitningar i förhållandet.
    Det verkar ju lovande att ni går på rådgivning och pratar med varandra, kommunikation är så viktigt i ett förhållande.
    Håller alla tummar!Glad

Det var intressant din fråga ang progynonet jag har fått insättning på dag 12-14 en stor skillnad.. hoppas verkligen att någon av alla ni kunniga tjejer vet något om det här för det känns ju viktigt att det blir rätt inför nästa ET.

Inkan

• inkan70

Tack söta duKyss, bra sammanfattning på dagens händelser kan bara hålla med, mer pepp och råd! Kramar Inkan

• inkan70

Estra super GRATTIS till din lille kille, vad roligt! Vilken story..
    Njut ordentligt nu och du ger hopp till oss alla!

Lilla Fia frågade om det var ngn som visste vilken dag som FET eller ET är bäst, är det någon som vet och varför???

Kramar Inkan

• inkan70

Yipey och 2 st också, Låla blir så glad för din skull att jag blir tårögd!Kyss
    Vilken härlig känsla det måste vara för dig, ta det nu lugnt och njut av denna underbara nyhet,
    Kramar Inkan

• inkan70

Låla gumman, hoppas det har lagt sig dina "nyp" jag vet att jag kände ganska mycket hugg när jag var gravid men om det då var bra eller dåligt vet jag inte? Men det är säkert något helt normalt, men känns det väldigt jobbig kan du inte be om att få en undersökning?
    Det kommer förhoppningsvis gå toppen den här gången.Kyss
    Kramar Inkan

• inkan70
    villsågärna38 skrev 2010-06-19 12:18:28 följande:
    Det gick inte vägen för oss den här gången heller. Minus igen! Vi har legat i sängen hela förmiddagen jag och maken, kramats, gråtit och pratat. Precis ätit frukost. Är helt slut just nu. Frågorna är så många. Varför fungerar det inte? Donatorn är ju bara 20 år, embryona var av toppkvalitet och vi vet att jag kan bli gravid. Vi fattar ingenting... Känner mig helt tom. Kram
    Gumman jag blir så ledsen för er skull, hade verkligen hoppats att det skulle fungera den här gången.
    Sänder många styrke kramar och ta hand om er.
    Inkan
  • inkan70

Nilisen vad roligt att det såg bra ut, hoppas nu att du kan njuta av din graviditet.

Leia förstår att du har många frågor och mindre kommer det inte att bliFlört,
    vilket landsting tillhör du? Om du inte har förbrukat dina landsting försök när du gjorde IVF så borde du ha rätt till att använda dom vid äggdonation.

Nu är jag på G igen, fick min mens i går och bokade flygbiljetter till Riga med planerat FET 8 juli, trodde jag.. Fick reda på i går kväll att det är den 9 juli men hur viktigt kan det vara? Känner inte för att boka om mina flygbiljetter, det kostar nog med pengar ändå..

Omstart gumman hoppas nu att det blir ett plus, mycket pepp till dig , tänker på dig!

Villsågärna sötis ger dig ännu en kram!

Alla andra, hoppas ni får en underbar midsommar.

Kramar Inkan

• inkan70

Omstart söta gumman, så ledsen jag blir, det skulle ju funka denna gången..
    Hoppas verkligen att din sambo kan ta det bra och att ni kan trösta varandra.
    Tänker på dig och hör av dig om du behöver stöd.
    Varma kramar Inkan

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3