Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Hej tjejer,
Först GRATTIS omstart underbart med så många starka ägg, nu skall det gå vägen
för er jag håller alla tummar jag kan.
Låla ang cystan var sittern den? Jag har en cysta som kommer och går på min högra äggledare men den är helt ofarlig och påverkar inte äggdonationen. Hoppas det är samma sak för dig.
Tack villsågärna att du tog dig tid för att svara mig i ks tråden.
Anledningen varför jag frågade var att rmc har med promult försökt att forcera min mens med 1 vecka mitt i cykeln. Jag slutade med promulut i lördags, i måndags var jag hos min akupunktör han var säker på att mensen skulle komma på kvällen.
Blev lite stressad då den inte hade kommit på tisdags morgonen, ringde då RMC som direkt sa att jag måste kolla med ett VUL om den var på G.
Då jag ännu en gång är i sto så fick jag jaga akuttider på morgonen. Fick en tid och min slemhinna var kvar och inga indikationer på att släppa, gissa om jag fick panik, FET om 2 veckor..
Onsdag morgon gick jag till en akupunktör i sto som faktiskt fick i gång mensen på em, så enligt rmc ordination tog jag 3 progynon i går kväll och nu har jag slutat att blöda.. HJÄLP! vad händer??
Har någon varit i samma situation?
Jag orkar inte med en inställd donation till i Malmö, det känns ju inte så bra metod att börja med promulut mitt i cykeln och samma cykel innan donationen.
Håll tummarna att det fixar sig, om inte har vi ju alltid 3 ägg i frysen i Riga som vi kan "akut" åka till och använda. Men det hade varit så skönt att slippa det och vi har ju fortfarande inte förbrukat ett enda landstingsförsök.
Kramar Inkan