Emetofobernas tråd 5
Känner mej inte hungrig heller.. har varit så här hela helgen.
Någon som har någon idé??
Jag förstår ändå inte hur man tänker om man lägger ut en bild på sitt barn med en hink bredvid sig på Facebook. Jag menar.. Snälla? Tänk på barnet, oavsett om han/hon är 2 eller 12 så kanske det inte är så jävla roligt att såna bilder cirkulerar på internet. Och även om man är emetofob eller inte så vill man väl fan inte se det?! Jag tycker det skriker "Hej tyck synd om oss nu, kolla på bilden vad jobbigt vi har det". Som att inte alla andra som har skiten också har det jobbigt - utan att lägga ut bilder på facebook som ingen vill se. Hänsynslöst så in i den milda grad.
Fy fan vilken natt. Sambon väckte mig vid halv fyra inatt och sa att han skulle sova på soffan pga att han kände sig bubblig i magen och ville inte skrämma mig om han fick springa upp och spy eller så. Tanken med att förvarna mig var god och gjord i all välmening, men tyvärr fick den raka motsatsen. Jag började tokgrina och skaka och flydde till slut hem till mamma och pappa mitt i natten. Jag har fortfarande inte hört något så nerverna är på helspänn och jag mår illa och väntar bara på min tur i princip, även om jag inte ens vet än om han VAR sjuk. Han har rätt känslig mage oavsett vad så förmodligen var det den som spökade.. Men usch
Min bror är hemma på besök i några dagar, och umgås med sin kompis som VAR magsjuk i början på veckan, och kompisens flickvän ligger nu hemma i magsjuka.. Såvitt jag vet är han inte hemma hos dom och umgås.. Hur stor risk är det att han nu blir sjuk och i sin tur smittar oss andra? Fy fan vad jag HATAR det här!!
Usch jag är så nojig nu. Ikväll ska jag jobba med en kvinna som i lördags skrev på facebook att hennes son var magsjuk och hon fick lov att hjälpa honom. Efter det har hon inte skrivit nånting och jag tror inte att hon själv blev sjuk pga att hon har varit iväg på zumbaträningar och grejer.. Hur stor är risken att jag blir smittad av henne idag?