• zasata

Emetofobernas tråd 5

tror inte det är rota dom haft då det gått över så snabbt och knappt någon feber.
    nu sitter dom och äter godis..
    Det har gått ca 60 timmar med leo och 35med ebba sen sista symtpom,, och borde ju blivit smittade vid första symptom?

• zasata

Usch tycker synd om er! Jag orkar inte. Slappnar jag av får jag panik för det..! Samtidigt vet jag inte hur jag ska klara av att kräkas?! Hur gjorde du? Brukar du bli sjuk?

• zasata

Ååå nu orkar jag inte mer!! Åt mat och nu ont i magen såklart!! Panik! Skit trött vill bara lägga mig och dö! Verkar ta lång tid för alla man läser om också!! Hur ska jag kunna jobba i morgon?!?!?

• zasata

Nej tror jag inte.
    Ååå får bara mer och mer ont nu efter jag åt.. Hur känner man skilland? Tog det 3,5 dygn från sista symptom eller första?

• zasata

Jag både älskar och hatar primperan.. Hjäper dom vid ms? Hur mkt tar du?

• zasata

Påväg till jobbet.. Tänk om jag blir dålig nu??!!

• zasata
    milla2 skrev 2011-02-14 19:50:34 följande:
    Fy idag var jag på ica och handlade.. det kommer in en kvinna som skriker ut att hon varit magsjuk igår å jätte dålig.. sen ställer hon sig som nr 2 bak mig i kassan.. tror ni hon kan ha smittat mig?  mår apdåligt  av att tänka på det!
    nej det gör hon inte. Tänk om alla i kön skulle bli sjuka av henne. Då skulle vi alltid ligga i magsjuka.
  • zasata

Jag fattar inte vad detta är???!!! Leo är dålig igen!!!??? Och ingen vill ta ett jävla avflringsprov!

• zasata

Så jävla mkt annat med, så ska jag på jobbintervjuv i morgon. Hur lätt är det att få jobb när ungen är sjuk jämt?!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5