• zasata

Emetofobernas tråd 5

Tack för era svart,, är, hoppas jag trötthet och hjärnspöken... Så trött på att må så här bara.

Jag funderar på att göra vår tråd, till en sluten tråd. Vad tycker ni om det? Så man kan prata mer öppet? 

• zasata

Mår fortfarande illa och ont i magen!!! Kanske fått det ni har? Hur långe mådde du så här?!? Mår så illa, kallsvettas. Värre efter jag ätit...

• zasata
    milla2 skrev 2011-04-13 21:54:00 följande:
    gahh jag ger semperdroppar dubbeldos varje dag t mina barn.. nu har en tjej som går på sonens avd fått spyan.. hon fick d när hon kom hem igåt  em å de sågs på dagis.. tror ni min son får de å hur snabbt kommer d  då tror ni
    Nej tror inte du behöver oroa dig :)
  • zasata

BArnen har varit på dagis som vanligt, vad sambon vet går inget där. 
    Idag åt sonen mkt frukost, och sen var vi på Baby och barn mässan. 
    Där blev det mkt småätande och korv med bröd till honom. 
    Hemma sen vid 17:30 åt han potatismos och blodpudding, inte jätte mkt. Drack lite saft och smååt lite till som jag inte han ställa undan ur väskan. 
    Sen strax innan 19 drack han 250ml välling. 
    Sen för ca 20min sen kräks han!!! 
    Inte jätte mkt och bara på sitt ben och som tre så teskedar/matskedar vattnings potatismos på lakanet. 

Borde inte all välling kommit upp vid magsjuka?!?!?!? snälla säg det inte är magsjuka, men vad är det annars?!?

• zasata
    Frosk skrev 2011-04-16 20:15:19 följande:
    Låter inte som magsjuka tycker jag, då brukar ju allt komma upp.
    MIn tvååring är väldigt mjuk i kroppen och så även i magmunnen och småkräks sådär titt som tätt. Är det fullt i magen så räcker det att hon böjer sig fram för att det ska komma ut. Tror det kan ha varit liknanade med din son. Om man rapar och är framåtlutad tex så kommer det lätt upp. Blev han ledsen? Verkar han må dåligt annars?
    nej han ropade bara mamma sen, inte ledsen alls.. mest arg för han skulle sova.. bajsade sen med, och var normal..
    Han fick 1,5 års sprutan i ons, kan de varit den?
  • zasata
    NoahLeah skrev 2011-04-28 21:26:37 följande:
    Nu har jag varit på första besöket ang min emetofobi och det känns jättebra. Ska under besök ställa diagnos samt bestämma behandlingssätt sen ska vi starta behandling på allvar efter semestrarna. Har bestämt mig och jag ska fixa detta nu!!!
    Skål
  • zasata

Jag blir dålig i magen av värmen. Kanske det dom har?

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5