• zasata

Emetofobernas tråd 5

varit så mkt strul med mig och chefen där jag jobbar nu pga vabb att jag kommer sluta. och jobbet jag skall på intervjuv på i morgon är verkligen mitt dörmjobb! Så inget mer VAB!
    Jag väntarpå att sambon ska komma hem så åker vi till drottningsilivas och kräver prover.. jag är just nu helt fysiskt pch psykiskt slut. men i morgon, då jävlar!!! 

• zasata

Hur går det för dig? Jag finns ju fp med om det är något.

• zasata

Sitter i kräkrummet på östra!! Blä! Vill veta vad detta är nu!!!

• zasata

Då har vi gått om varandra på Östra idag då

Jag ger semperdroppar från Apoteket och äter biobics.

Usch nu h oppas jag inte jag blivit smittad av något där, fick sitta i kräkrummet i ca 5 timamr sen fick vi ett eget kräkrum.. UH!
    Blodproverna visade att salt och socker var ok och det var magsjuka. Men då han varit dålig i mer än 14 så fick vi remiss på allergi med.. 

• zasata

hur går det? Låter som vi har samma, och hos mig är det till 99% tarmarna så var på kerurgen för 2 veckor sen och dom har valt att inte söva för gastosopi då dom trpr det är tarmana, har ont vid vänster sida av revbenet och svullen (magkatarr och IBS) hur har du det?

Sau: Välkommen 

• zasata
    LinnIvan skrev 2011-02-19 18:50:02 följande:
    Hjäääälp!!!!

Min son på 5 månader vaknade inatt o bajsade tokmycket! Sprutlackerade hela skötrummet! På morgonen vaknade han o spydde ner hela sängen. Ätit halvdåligt hela dagen. Nu åt han en halv flaska baby semp och därefter kräktes han mängder.
    Detta måste väl tyvärr vara magsjukan ?????????

Och jag lär väl blivit smittad???
    låter tyvärr som magsjuka
    Men nej du måste inte bli smitad, tänk på att han är liten. ge honom mkt vättsa, är han inte bättre i morgon så be en läkare titta på honom så han inte blir urtorkad.
    Anonym (rädd) skrev 2011-02-19 18:44:51 följande:
    Är orolig nu igen. Har varit och hälsat på släktingar som nyligen varit magsjuka. Sonen, 1 år, var sjuk för tio dagar sedan och mamman var sjuk i måndags. De sa att de inte haft några symtom sedan i måndags, och att de haft städerska som städat efteråt. De sa även att de tvättat av leksakerna. Finns det risk att jag blivit smittad när jag var där en dryg timme idag. Åt eller drack inget där och tvättade händerna mycket noga när jag kom hem. Mamma åt dock kaka, så hon kanske blir smittad och sedan smittar mig. Tror ni att det finns risk att vi blivit smittade?
    Klart det finns en risk, men den är väldigt liten. När bakades kakan?
  • zasata

Jag orkar inte!! Nu har sambon ont, vart på toa tre ggr, en gång löst och gasig och bublig i magen nu!! Tänk om han är sjuk. Han blir aldrig kass i magen av stress och nervositet innan..!!!

• zasata

Fan får panik, skit ont imagen och sambon har varit på toa en gång till!!!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5