Sytråden spinner vidare - lila tråd
Nej, vilken besvikelse! Blev eld och lågor när jag läste skogsvelour och trodde det skulle bli samma underbara rosa och gröna färg men icke. De nya färgerna var ju hemska!
Nej, vilken besvikelse! Blev eld och lågor när jag läste skogsvelour och trodde det skulle bli samma underbara rosa och gröna färg men icke. De nya färgerna var ju hemska!
Nu är jag färdigmålad! Eller inte jag men vardagsrummet! Har tom lagt på mattor och hängt upp nya gardiner. En liten tripp till ikea nästa vecka och en leverans på posten sen är det klart.
Nu har jag inte rört maskinerna på säkert en vecka, jag är taggad!
Är det ngn som vill lämna en utvärdering på JNY's stjärnvelour?
Fy vad trist att höra om era flammiga tyger från Sos.
Har ett stort paket med muddväv och fleece att hämta ut därifrån.
Här ska ni få höra på tabbe!! Avslutade ett epostkonto jag inte använder. Går till Google Reader som av ngn anledning vill ha mitt lösenord vilket jag tyckte var konstigt eftersom min automatiska inloggning funkat i säkert ett år. Lösenordet minns jag inte längre och ber därför om ett nytt. Hoppsan, det var visst eposten jag avslutade som jag använde till Google Reader så nu kan jag inte få nytt lösenord utan fick skapa helt nytt konto hos GR. Helt tomt!
Jaha, nu har vi provat det också. Det gör vi inte om igen!
Är det någon som kan gå in på JNYs shop och prova lägga något i kundkorgen?
Jag försöker lägga velour i korgen men kommer till sidan kan inte visas varje gång jag trycker på köp.
Betyder det att man överskridit tygkontot eller?