Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

Sytråden spinner vidare - lila tråd

Ingenting blir rätt idag. NU!!
  • Ogabinne
    Skumboll skrev 2010-11-08 22:09:38 följande:
    Tack, man fick sig ett gott skratt i alla fall!
    Tror säkert mössorna uppskattades i den tråden också.  
    Hahahaha "Vill du föda vaginalt eller kejsarsnitt?" Hääär kommer mössor!!!
    Har anmält inlägget o hoppas det försvinner snart, pinsamt ju!
  • Ogabinne
    Skumboll skrev 2010-11-08 22:15:34 följande:
    Haha, kanske lättade upp stämningen där inne lite grann....
    Vid närmare titt på vad som pågick där inne har du nog inte helt fel!
  • Ogabinne
    plura skrev 2010-11-08 22:19:08 följande:
    Hihihoho! -kvällens skratt.
    Spelar ingen roll bara jag får ha mössa på mig  
    Hahahaha!! Eller hur!!
  • Ogabinne

Usch vad jag inte gillade att sy i MT's trolljersey! Jag är inget fan av jersey över huvud taget egentligen, men trollen är ju hemska! Krull krull dra dra fastna i maskinen och så krull dra igen. Samma kvalla som SoS men dubbelt så dyrt ordinariepris.

Inget fan av trollen heller för den delen, sött motiv men så tråkiga färger, och trollen på lila syns ju knappt. Men, nu var de var ju så billiga.

• Ogabinne
    Kaja skrev 2010-11-09 10:20:22 följande:

Jag har blivit proffsfotad. Ja, inte jag då kanske, men mina kläder har blivit det. Av någon anledning så är det flera fotografer som har handlat mina kläder (tycker väl synd om mina eländiga foton...) och nu senast så fick jag jättefina bilder på en liten tjej på Halloween! Kolla i bloggen!

Jag såg dom precis, underbart fina!
  • Ogabinne
    tinni78 skrev 2010-11-09 10:57:44 följande:
    Trollen är en av mina favorittyger men jag har dem bara in interlock och de har bra kvalitet, röda och gröna är mina favoriter. Tyvärr är mina röda troll snart slut och MT ska inte ta in nya så om det är någon som har en bit att sälja så är jag intresserad.
    I interlocken kan jag tänka mig att de är jättefina, och som du säger, speciellt de röda.
    Jerseyn är alldeles för tunn, nästan omöjlig att ha och göra med.
    Jag är en sucker för interlock, gillar egentligen inte jersey öht, men det är så tråkigt att interlocken alltid ska vara flera dm smalare och oftast finns det inte lika mkt fint i interlock som jersey.
  • Ogabinne
    Pumpalicious skrev 2010-11-09 11:06:37 följande:
    Jag föredrar också att SY i interlock. Men det är så otroligt trist när kläderna efter ett tag tappar formen, tycker Jerseyn har betydligt bättre kvaliteét!
    Jag upplever att det bara är tröjor som ska sitta lite tightare som blir lite tråkiga efter tvätt när de är sydda i interlock. Så där kan jag också föredra jersey. Annars tycker jag interlocken är mycket bättre och skönare till allt annat.
  • Ogabinne
    emptythorn skrev 2010-11-10 15:31:03 följande:
    Ogabinne: Tack för posten!
    Vassegodis!! Hoppas han får nytta av den!
  • Ogabinne

Varför har jag för mig att ngn sybloggare bloggade om personlig almanacka för bara någon dag sedan? Jag har gått igenom alla långt tillbaka o hittar inte! Är jag senil?

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - lila tråd