Inlägg från: Uliise
|
-
-
Åh, vilka underbara dockisar! Tack för att du delar med digInsatt skrev 2011-01-03 13:11:02 följande:Nu i jul roade jag mig med att slita ut de två dockvagnar som står i min mammas snedgarderob och fotografera dem. Den gröna är syrrans Emmaljunga från -76 och den blåa är min Emmaljunga från 86 eller 87. Fina och nästan oanvända (särskilt den gröna som min mormor köpte bara några veckor innan hon gick bort och som mamma därför hållit hårt i).
-
Det är en sådan där stoor garderob som finnsi gamla hus va? I sådana ryms det ju en delInsatt skrev 2011-01-05 16:41:57 följande:Ja det måste man ju göra när man har sådana guldklimpar som bara ligger och väntar på att någon ska använda dem igen Jag har min egen vinröda Brio exklusive från -81 i samma garderob, men den stod så långt in så jag orkade inte ta ut den också.
-
Brio Comfort är väl också ett bra alternativ? Den ska ju vara en ypperlig sittvagn enligt er här
-
Hahaha, bra skrivet där. Ja bugaboo Bee förstår jag verkligen inte hypen kring, den kostar runt 6 tusen och funkar som en paraplysulky.jagäraf skrev 2011-01-06 13:49:18 följande:Tänk att gå ut med en sån här vagn idag: www.blocket.se/helsingborg/Bugaboo_Bee_____Ro...
Där jag bor skulle man inte komma ens en meter och unge skulle hinna frysa ihjäl innan den blåste bort...
Vansinnigt? Ja. -
-
Kul att den gillas, snygg var den ju också!oasis4ever skrev 2011-01-08 11:57:32 följande:Hejsan på er allihopa i tråden!
God fportsätnning till er alla..
Länge sedan jag skrev eller var aktiv i tråden nu.
Ville bara berätta att min favorit retrosulky (brun/vit randiga emmaljungan i galleriet) har kommit till användning mycket senaste tiden.
Rullade senast igår med våra goda vänners dotter i sulkyn som är 2,5 år.
Hon stormtrivdes i den och ville inte hoppa ur vagnen när vi kom hem efter långprommenaden.
Med andra ord ett gott betyg =) -
Ser att ni pratar om Comfort och Nova. Jag hittade den här (en brio Relaxie) och den tycker jag ser ut som en "modernare" Comfort
www.blocket.se/malmo/Brio_Relaxie_barnvagn_med_vinterakpase_31380881.htm&w=3
-
Det här var en udda en...
www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_31596079.htm&w=3
Men cool!
-
Visst är den blå/röda exakt samma modell? Varför vill du sälja den?oasis4ever skrev 2011-01-13 22:54:13 följande:Uliise: Tackar så mycket!!
Är jättestolt ägare til den sulkyn och överlycklig att jag fick tag i den vagnen..
Lyste den ju överallt till och med här i tråden.. Nästan två år senare hittade jag den här på Familjelivs egen köp och sälj sajt.. lite ironiskt men sjukt glad blev jag..