Emmaljunga tråd, Vol 5
Jag köpte en ny Nitro och när jag haft den i 8 dagar, då hade jag kanske använt den fyra gånger, lossnade hela sufletten på ena sidan, jag åkte in med den och de fixade den men sa att den inte skulle sitta åt så hårt, sen dröjde det ett tag och jag har fått skruva dit muttrarna själv för de sitter så löst sen en dag för några veckor sen lossnade hela skiten igen så jag fick åka in med den för alla skruvar lyckades jag inte hitta, då fixade en på barnens hus den igen så dröjde det några dagar, vi var ute och gick och jag fick se att sonen hade något i munnen, det var den svarta hyllsan som sitter på sufletten vid fästet för att dölja skruvarna, jag blev tokig han hade ju kunnat sätta den i halsen, min pappa satte dit den igen och den sitter kvar men nu har den andra lossnat och försvunnit och jag har ingen aning om när, det här är ju livsfarligt om de ska lossna hela tiden, jag ska åka in med vagnen för att se vad de säger, men är det någon mer som haft det här problemet?
MEN Min suflett är slapp redan å ja har haft vagnen i tre månader Va förbi BP å dom sa att vi kunde ringa å kolla när deras reperatör va där (han hade semester då) å sen bara komma förbi med vagnen så han kunde slå ihop nitarna lite till...
DÅLIGT tycker ja, min teutonia va mycket bättre på det sättet, blev sufletten lite slapp så va det bara att dra åt lite med en insektsnyckel, inga lösa skruvar eller pluppar som barnet kunde få i sig å inga nitar som man inte kan göra nåt åt själv.
Å jag tycker det är sjukt dåligt att en suflett blir slapp efter bara ett par månaders användande så nu har ja fått ett jobbigt, störande dummt minus för Nitro!