Emmaljunga tråd, Vol 5
t0va skrev 2010-04-24 23:10:43 följande:
jo, vi är inte så känsliga när det gäller färger, utan är mer inne på något neutralt lite mörkare, och sånt lär de ju ha även i den nya kollektionen... om det nu inte blir en helrosa kollektion ala hello kitty ;) För jag tror att vi kommer behöva en skogsvagn ändå, svärmor gillar att vandra och sambons moster bor på landet med en massa djur och där passar nog en vanlig vagn bättre. Men vi köper inte en sån som förstavagn för då kan jag inte ens svänga den. Provade en sån idag i affären och jag är för klen, lyckades efter mycket om och men lyfta framhjulen på en av vagnarna, fast utan bebis i ;)
Jag har en Nitro i Dark Gray å den är såå fin
Hade en svart teutonia förut men den här färgen känns mycket bättre..
Jag gillar med lite mörkare neutrala färger så man kan snygga till den med dynor å filtar i fina färger istället
Har sytt på mig ett helt lager med dynor nu, å har lyckats få in lite beställningar så ja måste ta mig till tygaffärn så ja kan göra mina kunder nöjda
synd bara att den lilla rackaren till symaskin gick å paja men tur i oturen så har ja garantin kvar så nu fick den åka på spa till Huskvarna fabriken å få ett nytt moderkort