-
ok men då är det som på de flästa ställerna här med då, dock sätter ja säkerheten före latheten3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-26 11:49:53 följande:Dom får gå ut och ner på nästa gränd. Och det är jag för lat att göra. Men brukar ta hissen där det finns
-
frågar för en kompis räkning, vilka ståbrädor passar till scooter 2.0 ??
-
Nån som vet om det finns nån Ratt som passar att sätta på Nitro som inte kostar multum?? Tror dottern skulle uppskatta detta massor så tänkte hon kan få en nu när hon fyller 1 år om två veckor
-
Ah tack, får kika där då. Minns du vad du gav för den?tulle17 skrev 2010-06-02 18:52:55 följande:BR har en bra ratt som fungerar:) Hade den på min nitro.
-
är framhjulen vända bakåt, vilket dom är när man kör vagnen frammåt och när dom är låsta, så är det ca 74 cm mätte lite hastigt med måttbandet nu..t0va skrev 2010-06-04 18:18:28 följande:Någon som skulle kunna vara snäll och mäta? :) *flirtar lite*
Är från framifrån till bakdelen jag är ute efter. Bara hjulens ytterkanter.
Är hjulen vända frammåt, som dom blir om man tex backar med vagnen så är det längre men det mätte ja inte för dotra ligger å sover i samma rum som vagnen...
Hoppas ni får till den lösningen du skrev om för det låter ju hur smidigt som hällst för dig -
eec82 skrev 2010-06-04 20:35:38 följande:ingen som använt syskonsits?
Jag känner ingen som har en sån men ja minns att min mor använde det på sin gigantiska Emmaljunga vagn i början på 90-talet å det då funkade jättebra! Har syskon födda -89 -90 å -93...
Jag hade nog med använt det om ja skulle få fler barn, skulle aldrig vlija gå med syskonvagn om det inte va med tvillingar få oftast vill ju den äldsta börja gå själv ganska snart å då räker det ju med syskonsits eller ståbräda.. Så lännge inte storasyskonet också har behov av att sova i vagnen!
-
så ja kan tillägga att min mor prisar syskonsitsen
-
vet att det är fel vagnmärke men men
Har för mig att det va några här som köpt Brio Sitty (istället för EL´s variant av den) jag sitter å kollar på en liten smidig vagn att kunna ha i stallet å läste att det ska va två vilolägen på sittyn, min fråga är bara hur lågt det lägsta är? Kan dom sova i den itan att det blir föör obekvämt?
Dottern sover för det mästa på det nest lägsta på Nitron så något helplant behöver det inte va men gärna inte för sittande...
Vill inte lägga för mycket pengar på den här vagnen å tycker att sittyn ändå har ett rimligt nypris :)
kan ju även passa på att fråga om den liknade från EL, hur är viloläget där å vad ligger den på i pris?
Som ni kanske förstår så fick Nitron stanna kvar i tjänst här
-
eh skitsamma blev precis erbjuden en Race -08 för 700:- så det får nog bli den...
-
blir det inte lite kaka på kaka att ha en åkpåse i Liften? Jag började med åkpåse när ja slutade med liften, iofs föll det sig naturligt då dotra ville börja sitta upp vid 4 månader å det va då det började bli lite kallare...Diorali skrev 2010-06-20 10:28:18 följande:hmm försent vi köpte hårdliften, det var den som ingick i den vagnen..annars hade det ju varit väldigt bra!
Men haft båda om hon fortsatt vilja ligga, ne det tror ja inte. Räcker väll med täcke/filt å locket på liften? Å ja kläder då självklart