• Fru T

Jeeej

Bäställde min Nitro i Söndags, idag ringde dom å sa att den kommit

Så i morrn blire att åka å hemta upp den, snabba bud det gillar ja!

Har lite beslutsångest om fotsacken bara... ve inte om ja tycker att ja behöver en...

• Fru T

Nu står min nya fina Nitro här hemma å är såå fin Dottern har provsuttit å det bara löös om henne av lycka brås på sin mor tror ja..

har min kamera utlånad just nu men så fort ja får hem den så kan ja ta lite bilder

• Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-01 13:58:54 följande:
    Hej!Har varit lite frånvarnade på sistone här. Ville ju ha en nitro men det kändes inte helt rätt,visste inte vilken färg jag ville ha osv.  men nu börjar våren komma så nu är jag sugen på en smidigare vagn igen Har ju city cross-09 en svart. Är sugen på en ozone city nu. Någon som vet om city crossens sittdel passar på ozone chassi? för isåfall har jag ju även en nitro de dagar jag vill Var ju någon här som köpt ozone city,är du nöjd? hade du nån bild? vilken färg har du?
    ozone å Nitro har ju samma chassi...

Ja har för mig att ja såg bilder på en Dark Grey ozone här i tråden för ett tag sen, det är säkert den du tänker på

Ja hemtade hem min Nitro i Dark Grey idag å den är sååå fin å så lätt att piffa upp med färgglada filtar å dynor!
  • Fru T
    SaraSelinda skrev 2010-04-20 09:07:59 följande:
    Hejsan! Ska hämta min Nitro City idag eller i morgon, men fick en liten klump i hjärtat igår... En vän till mig har precis fått sin Twin Nitro och säger att hjulen ramlar av ofta =( snälla säg att det inte är sant =( hon ska nu sälja sin för det problemet.
    ja har iofs bara haft min Nitro en månad typ men hjulen sitter där dom sitter är sååååå nöjd med vagnen å dottern stormtrivs i den
  • Fru T
    eec82 skrev 2010-04-22 08:57:46 följande:
    samma sak här fast ser det inte som ett problem mer en vanesak, att putta fram vagnen lite innan jag drar den bakåt å går av.
    samma här, men inte varje gång..
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5