• Fru T

Emmaljunga tråd, Vol 5

börjar fundera på om det är fel på min mail för inte fan tycker ja att ja tar för mycket för en vagn som inte äns syns att den är använd å drygt 2 månader gammal när ja sänkt den 1000 kr från nypriset...

• Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-16 22:19:37 följande:
    vore det jag så skulle jag ägga till 1000kr och köpa ny så man får garantin
    på min är det garanti kvar!

Det står ingenting om att den ska vara personlig när jag läser igenom papprena...
  • Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-17 14:09:40 följande:
    Men den gäller inte för köparen som köper din vagn. Bara för dig som köpt den helt ny oavsett om du säljer den dagen efter
    Men då måste det väll stå att den är personlig å dom i butiken borde väll informera om att den är det med?
  • Fru T
    ängeln83 skrev 2010-05-18 11:10:42 följande:
    Hur mycket brukar man lägga i handpenning när man bokar en vagn?Vet att vi la 500 kr när vi bokade City Crossen men det var ju för 3 år sen så det kanske har ändrats? Har äntligen fått P&T:n såld så på torsdag ska vi åka och klämma på Ozonen, och förhoppningsvis beställa en
    Ja fick lägga 1000 i handpänning när ja köpte Nitron å den kosta 4995...
  • Fru T
    t0va skrev 2010-05-18 11:46:43 följande:
    På babyproffsen i norrköping ville de ha 10% och babyland 30% handpenning på nitron, men vi tyckter att babyland har bäst service så det blev 30%, inte för att det spelar någon roll i slutet ändå men just då kändes det lite saftigt.
    Är du från Norrköping? Ja bor i Linköping ja

Kommer åka te babyland i norrköping när det blir dax för scootern för den butiken har helt klart trevligast personal!
  • Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-23 20:19:49 följande:
    Ni som har Nitro,hur åker ni i rulltrappan när ni ska upp?
    åker inte rulltrappa med vagn, skulle aldrig falla mig in!
  • Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-25 09:51:26 följande:
    Varför inte?
    jag går hällre några meter extra och tar hissen. För mig handlar det om säkerhet å ja tycker inte en rulltrappa är det för en vagn. Tänk om man nyser eller vad som å kommer i obalans en sekund, vad som hällst kan hända!
  • Fru T
    ängeln83 skrev 2010-05-25 14:35:00 följande:
    Håller med, det är ytterst sällan jag åker rulltrappa med barnvagn, finns det hiss så tar vi alltid den. Har sett ett X antal barnvagnar tappas i rulltrappor och det är ingen rolig syn.
    min kompis som väldigt ofta åker rulltrappa med sin vagn erbjöd sig att ta min vagn när vi skulle upp en gång då ja inte ville, men ja totalvägrade... Gick hällre ut ur butiken å 15 meter extra till hissen så ja kunde gå till butikens övervåning..

Hon tyckte ja va lite löjlig ett tag men sen förstod hon att hon inte skulle lyckas övertala mig

Varför utsätta sig för nånting som faktist kan slluta riktigt illa när eller om det väl händer...
  • Fru T
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-26 10:29:55 följande:
    Här finns det endast hiss i nån affär så man har inte så mkt val då
    jobbigt, hur har dom tänkt då med barnvagnar å rullstolar. Det måste väll finnas en hiss? Här finns det inte hiss i alla affärer men man kan åka hiss till övre plan å ta sig till alla affärer som även har entreer där uppe med..
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5