Emmaljunga tråd, Vol 5
Mina bekanta her gett upp, bara skakar på huvudet och säger "du och dina vagnar" med en liten suck
Ber om ursäkt för alla a:n som är på fel plats i sina meningar, vet ej om det är jag eller laptoppen som har glappkontakt...
En vän tipsade mig om att använda "google translate" på de annonser osv jag ville svara på. Nedanstående tycker jag förklarar bra varför, de tjocka är mina favoritstycken:
Sälj överflödiga i sommaren 2008 köpte Scooter. Vibrerande grå, mönstrade med vitt och limegrönt vitklöver kontur och fjärilar. Detta var sommarens limited edition färg. Det kommer att vara vadderade täckning och regnskydd.
"Barnvagnar har använts ganska lite, under det gångna året har de bara sovit en tupplur på semester. Barnvagnar måste alltid hållas inne i bostaden. Barnvagn tyger och body fitness är oklanderlig. Däcken är synliga vid normal användning av den andra. Skrovet är "inställd" i den mån det finns ett märke i reflektorn för att öka synligheten.
Dreven är lätta att verka för breda däck gör också snö och sand. De går i en hög med Tessa på liten yta, till exempel, passar ganska bra Punto stammen ringar på plats. Men är vagnen så stora att de kan rymma metriska problem tupplur sömn. Barnvagn viktbegränsningar är 25 kg, så att de passar trycka på större barn. Barnvagn själv väger 12,6 kg.
Barnvagn ryggstöd anpassar sig till tre lägen, som är längst ner på resten läge som gör vagnen rekommenderade livslängd är 6 månader och uppåt. Fotstödet justerar i två lägen. Handtaget är också justerbar. Barnvagn huven sitter en titt in i luckan, som kan välja att rabbla fram och fästs med kardborreband. Hood är också möjligt att ta bort alternativet helt och hållet.
Enligt den kommande regnskydd skärpa gummiband är sprött och behöver bytas ut"
Jag tycker det är skönt att hjulen är synliga vid normal användning, men undrar hurdan använding som gör dem osynliga. Tycker det är opraktiskt att vagnen alltid måste vara inne, behöver den mer ute. Vad Tessa och Punto är har jag ingen aning om (de nämns INTE i orginaltexten iallafall...) men just rabblandet med huven ska nog pasdsa mig, jag pratar ju konstant
Alltså, jag är urkass på finska, och JAG hade översatt detta bättre...
Princepesa
Det skulle vara underbart för en vagn-knarkare som jag vi använde faktiskt våran edge liggdel som extrasäng ända tills den blev urväxt (sonen var 79cm på 1-årskontrollen) men hade gärna fortsatt. Har de bredare chassin/easy fix fästen? För det stod easy fix på DK hemsidan (nej vaddå funderar på att hitta en sån begagnad liggdel, inte jag, neeej då...) och jag funderar om de passar på tex edge chassit...
DK låter verkligen som tågåkande föräldrars dröm