Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

Fru T skrev 2010-09-05 19:42:21 följande:
    fast det kan det ju lika gärna göra när det körs ut till butikerna med...
    inte om det körs ut via större bilar/av deras egna företag som när man anlitar nån annan... *L*
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

det verkar som att vi kanske får köpa en el 2011 iaf... *L*

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Salamina skrev 2010-09-07 17:51:41 följande:
    Stort Grattis!!!!!!!
    tack, tack
    Snälla stanna lilla pyret...
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2010-09-07 18:08:13 följande:
    Åh vad häftigt, Stort grattis!
     får man fråga om det är du som är den havande? Glad
    ja, det är jag som bär. blir en majbebis isf
  • Zelmilainen
    viktoriaw skrev 2010-09-07 19:20:03 följande:
    någon
    om du väntar ett tag så hinner säkert folk skriva, det är säkert många som inte är inne just nu *L*
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-09-07 19:52:18 följande:
    GRATTIS! Plus
    tack vill ha en grey flowers
  • Zelmilainen

nitro förresten... hehe

• Zelmilainen

får se hur det blir med 2011 vagn nu... nu tar vi nya tag.

• Zelmilainen
    Marika skrev 2010-09-11 19:31:38 följande:
    Förlåt om jag tränger mig på, men är inte City Cross vagnen bättre än Twin Nitro på vintern? 4 lika dan hjul o inte dom små som Nitro har framtill, bara har fått för mig att Crossen skulle vara bättre på vinterväglag.....
    Har börjat titta på en sån på blocket men dom är ju nästan lika dyra som en ny......om man nu vill ha en fin, o det vill jag!
    jag upplever snarare att en med fyra fasta, just när det gäller syskon/tvillingvagnar, är riktigt tungstyrt på vintern, eller ja, större delen av året. men så är jag väl "skadad" i arbetet iom att vi bara har tvillingvagnar med fyra fasta hjul på samtliga fsk jag arbetat på. att ratta runt en sån vagn i snömodd, AJJ för nacke, axlar och rygg. hellre de mindre roterande som man ju oxå kan låsa om det är så... 
    det bidde inget av det...
  • Zelmilainen
    Ellie84 skrev 2010-09-13 09:16:30 följande:
    Har skrivit en egen tråd tidigare men vill få lite hjälp här oxå då detta verkar vara expert emmaljunga tråden

Har skrivit ett brev till emmaljunga om att häva mitt köp av vagn då denna vagn under mindre än tre månader varit gått sönder två ggr..
    Ska lämnas i för reparation som ska ta 4 veckor då det är beställning på reservdelen.

Får man bråka mycket med dom för att häva köpet??
    Det är en edge med sportchassi..
    Det står på deras sida att man få reklamera för fel som varit dp man köpte vagnen och att fel som uppstår under de första sex månaderna räknas som att de fanns vid leveransen..

Måste jag godta att dom ska reparera trots att detta kommer ta fyra veckor eller kan jag kräva hävning av köpet??
    JAg skulle få låna en kombivagn under tiden men vill juh inte ha det, då hade jag köpt en kombivagn samt att man vill juh inte ha någon annans vagn i en månad bara för att man inte kan använda sin som man köpt ny för massa pengar och inte ens använt tre månader :/'
    Vad tror ni?
    vad jag hört innan kan du inte kräva ny vagn eller liknande innan samma fel uppstått TRE gånger och du lämnat in den varje gång. så med andra ord, om det skulle uppstå igen så har du rätt att byta vagn...
    det bidde inget av det...
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5