Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

t0va skrev 2010-08-16 22:05:16 följande:
    Det verkar lösa sig för min vän, nu så var vagnen helt plötsligt färdig för leverans. Så det ska var en 2010, och den ska komma i veckan. Så den har väl stått i ett hörn hos emmaljunga och inte kommit iväg då. Får hoppas att det stämmer så de får vagnen i tid. 
    ja. nu e d inte långt kvar tills ni får köra eran lilla i er nya vagn va?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-08-16 22:42:10 följande:
    nope, imorgon kl. 9 ska vi vara på sjukhuset och lite senare så ska de karva ut honom. Håller på att fixa det sista nu och varva ner lite. Våran fina vagn har fått sin plats nu i vardagsrummet, så overkligt att det snart ska ligga någon i den. :D

Ska lära svärmor att sätta fast babyskyddet i bilen imorgon, hon kör in oss och ska även hämta oss så vi får se om hon fixar få ihop allt ;)  
    lycka till med allt!
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-08-17 07:50:08 följande:
    jag ringde tre butiker angående nitro
    en butik tog 4990kr 2:a tog 5200kr 3:e tog 5700kr

hur kan det bli så olika
    är förvånad över att nån tog 4990 över huvud taget eftersom det är priset på de flesta 2010. i de flesta butiker vad jag vet tar de antingen 5200 eller 5700.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Equal skrev 2010-08-17 11:59:26 följande:
    Ringde babyproffsen och ville ha prisuppgifter på ett city cross chassi med hjul och korg under, det landade på 2700 kr.

Så nu är frågan, hur ska man göra?

Köpa ett chassi och sätta min ozone del på, eller köpa en scooter!

Vilka I-lands problem
    då var det ju inte så farligt. var det komplett med hjul och korg?
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Equal skrev 2010-08-17 12:49:24 följande:
    Ja det var det!
    med tanke på att en scooter e mindre och ert barn är så pass stort då skulle nog jag köra på en scooter eftersom jag tror att man har användning för den längre sen.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    lilla snöflingan skrev 2010-08-17 16:03:57 följande:
    Bergs i Lycksele tar 4600 för både nitro, city cross och cerox. De har väldigt bra priser på alla emmaljungagrejer. Classic sport kostar tex. 3900. Man kan göra riktiga klipp i Lycksele Har också för mig att någon annan skrivit att Nids4Kids i Göteborg har liknande priser.
    ja, men det är nog fortfarande snarare undantagspriser. dels med tanke på att det finns flera återförsäljare i tråden som jag har för mig nämnt de priserna jag skrev om, men oxå för att skillnaden är så pass stor. 
    HelleBelle skrev 2010-08-17 19:30:55 följande:
    .Åhh bergs tar 1600kr för spider!! Det är ju 400kr billigare än de flesta andra, synd de inte skickar vagnar Konstigt de kan vara så mycket billigare än andra.
    emmaljunga har som regel att inte skicka sina vagnar alls, så det är inte bar just den affären som inte skickar...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    TinkyWinky skrev 2010-08-18 08:04:08 följande:
    i ljungby tar det ca 4900 för en nitro och de har alltid haft de billiga priserna.. så inge undantagspriser där inte ;)
    undantagspriser menar jag inte ett tillfälle i nån butik utan att det är färre butiker som har de låga priserna än de som har de högre. oavsett om det är så varje år eller inte.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-08-18 09:26:05 följande:
    har förmodligen funnit en emmaljunga nitro för 4000kr på blocket.. .med city korg, åkpåse o sittdel
    är det jag som är bäng, men jag hittar inte den annonsen...
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-08-18 11:14:26 följande:
    jag har prutat ner priset 1000kr haha...
    www.blocket.se/dalarna/Emmaljunga_Nitro_m_Cit...

där står 5000kr men jag får den för 4000kr
    aha, ok, det var därför. jag blev så nyfiken för jag tyckte priset var bra för allt som ingick. jag gillade färgen på sittdelen, men inte liggdelen, hehe. men det var mest för att det var orange med. men huvudsaken e ju att ni trivs med det hela, det är ju ni som ska ha den isf
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-08-18 11:19:05 följande:
    ja jag har insett att det inte låter så dumt med en nitro
    hehe, den vagnen e min favvo *L*
    Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5