Fru T skrev 2010-08-29 14:24:16 följande:
hehe inte sa jag väll att ni skulle leta begagnat inte
ja men då har ni ju behovet av en lift, det är ju det absolut första man ska tänka på... vilket behov man har.
Man ska ju inte välja nåt som man vet inte passar... Hoppas du tycker det samma om liften när du sen använder den, jag tycker den fyllde sin funktion, absolut men så här i efterhand så hade jag hällre valt en liggkorg då jag inte hade behovet av att ta ur liften då vi har vagnen inne i lägenheten.. jag trodde dessutom att jag skulle använda den som åkpåse sen, precis som du men det gjorde ja ju inte..
Nu säger ja ju inte att alla är likadana, absolut inte. men bara för att man tror en sak så betyder det inte att det kommer vara så sen.
Föresten, hoppas du får bebis snart för ja vet hur olidligt det är att vänta på nåt så underbar å inte veta när!
jag tror inte att jag kommer vilja ha en lift, jag vet, där viker jag mig inte... *L* dels just för att lätt lyfta med bebis om denne sover. tex när vi varit på promenad. är vi hos folk och lätt vill få med bebis in, etc är liften smidig. däremot får vi se om det blir just quaddron eller en hårdlift (för att sen köpa dyna och allt annat sep), beror lite på vad sambon vill. huvudsaken är att jag får min nitro... *L* vi har nu för övrigt börjat insem, så nu hoppas vi bara på att mensen inte ska dyka upp... *L*