Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

stor grön drake skrev 2012-01-02 20:06:04 följande:
    tror inte det går, tyvärr, men kanske dags för en ny tråd endå? Denna börjar bli lite mastodont-artad....
    tex om jag söker mig själv på "visa endast" har jag 88 sidor med poster
    ja det kanske ej är helt fel. jag kan starta en ny och fixa, bara jag vet vad som ska stå i trådstarten, vilka länkar som ska vara med osv...
    nehepp...
  • Zelmilainen

vart finns ägarlistan? prislista?

nehepp...
  • Zelmilainen
    eec82 skrev 2012-01-03 13:28:57 följande:
    kan fixa en ny prislista 2012 om ni vill.
    vore toppen. för då fixar jag ny tråd, med den infon och länkar
    nehepp...
  • Zelmilainen
    eec82 skrev 2012-01-03 13:28:57 följande:
    kan fixa en ny prislista 2012 om ni vill.
    inboxa mig den
    nehepp...
  • Zelmilainen
    eec82 skrev 2012-01-04 21:06:06 följande:
    har inte jobbat ännu, men kan ev fixa imorgon el fredag. =)
    ok, gör så. så fort ja har all info fixar ja ny tråd, me dubbelkollar här först så ja får me all den infon som ska stå med.
    nehepp...
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2012-01-06 22:47:29 följande:
    Kul med nya limited!

MEN, måste de göra samma limitesd over and over? Och i tråkiga färger som beige, svart, grå och nu marin? Visst, de är fina men när de ändå ska göra en limited edition så passa på och gör något häftigt!

Varför inte anlita en cool designer, illustratör som kan komma upp med något riktigt annorlunda och fint?!
    ja kollade limited på hemsidan och FY va tråkig den ser ut! :-P är överlag besviken på färgerna å årets kollektion... :-S
    nehepp...
  • Zelmilainen
    fridajonsson skrev 2012-01-07 08:04:10 följande:
    Va?
    Vart på hemsidan ser du den nyaste? Jag har kikat men hittar inte, bara den näst senaste i Nautic Grey..
    direkt på startsidan tyckte ja att ja såg det?
    nehepp...
  • Zelmilainen

hur många nya färger brukar det komma från år till år? tänker då på tex nitro/city cross...

nehepp...
  • Zelmilainen
    Uliise skrev 2012-01-22 17:25:22 följande:
    Det är så olika, om man kikar i katalogerna kan man ju räkna ut på ett ungefär. Efter en snabb titt på emmaljunga.se ser jag att Nitron fick 13 nya färger i år, och då räknade jag aubergine och f2orest som nya även om de är lika sina föregångare.
    ok, tack blev himla besviken på årets färger, har gillat flera de 2-3 åren innan i år, men detta år va ju katastrof! *suck* som tur e kan ja antagligen köpa en av 2013 års modeller sen så får hoppas på bättre/roligare färger då
    nehepp...
  • Zelmilainen
    simba77 skrev 2012-01-23 18:12:40 följande:
    Hej vet ni om att man nu kan köpa vinterhjul till nitro o ozone . Detta visste inte jag när jag förälskade mig i nitro city vagnen för ett litet tag sedan . Hoppas hoppas jag kan köpa en snart , har förälskat mig i emmaljungas vagnar efter att provat ex antal andra . (har haft två emmaljunga tidigare)
    hur ser det ut med de på?
    nehepp...
  • Zelmilainen
    längtan90 skrev 2012-01-23 18:25:35 följande:
    vinterhjul 
    tack kollade deras hemsida men det gav inget hehe...

nån som testat? va kostar d? 
    nehepp...
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5