Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

t0va skrev 2010-11-05 11:05:22 följande:
    Mina föräldrar bor också på landet och min sambo har varit ute med vagn och barn i skogen och gått, både i joggingspåret och lite mer "stor stig" och gräsmatta. Då det var jätteblött i marken också och han tyckte det fungerade riktigt bra. Lerigt blev det i alla fall ;) 
    tack nu känner jag mig lite lugnare när två personer bekräftat samma sak
    nehepp...
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-11-05 18:07:03 följande:
    Men du får komma hit och låna vagn och unge och ge dig upp i skogen och provköra lite ;) 
    hehe, söt du e. vart i stan bor ni?
    nehepp...
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-11-05 18:32:14 följande:
    Ringdansen.. stans värstingområde :D Än har vi inte gått på promenad här i skogen men det kommer nog. 

Jag är så kär i vagnen blir så förvånad varje gång hur lätt det är att kryssa runt i affären mellan tanter med rullatorer och barnfamiljer med fullastade vagnar.  
    det är en förlegad stämpel. har jobbat på silverdansen och tyckte det var riktigt fint där ute det är jättefint i skogarna där. vi var ofta där med barnen

det stör inte dig som är rullstolsburen att varukorgen är svåråtkomlig? 
    nehepp...
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-11-11 04:29:00 följande:
    varför har då emmaljunga själva gått ut med att smart och cangaroo har utgått ur sortimentet 2011?
    Vet ej varför det ännu görs vagnar, men det är den info emmaljunga själva släppte
    det kan inte möjligen bara vara så att de tagit en liggdel från en annan vagn och satt på ett smartchassi de hade kvar? de gör ju så annars ibland om nån tex vill ha en nitro, men färgen finns bara inne till en city cross.
    nehepp...
  • Zelmilainen
    annakohler skrev 2010-11-12 11:02:22 följande:
    okej men vill tillägga att det är fel tråd du la den i bilden ska ligga i bildtråden
    men den såg fin ut

har hittat en del såna på blocket och är sugen på en sån eller en Nitro
    gör ju inget med lite bilder här *L*
    nehepp...
  • Zelmilainen
    JwJw skrev 2010-11-12 23:19:45 följande:
    Tänkte sticka in en fråga här har hittat en edge -09 för 4300 sitt och liggdel  i fint skick, sen en citycross -09 sitt och  liggdel i fint skick för 3300. Skulle ni säga att de är prisvärt och vilken vagn passar bäst nu till vintern för mycket promenader. Bor lite utanför stan i gävle och här blir de ofta mycket snö =D skule verkligen uppskatta råd!
    med tabnke på att jag upplever edge otroligt klumpig, otymplig och tung jämfört med cc som jag tycker är rätt smidig, lättare, mindre så vinner cc lätt en väninna har sin till nr2 nu, nr1 somnade som en gris när hon körde över rötter, stenar, etc
    nehepp...
  • Zelmilainen
    Rosaliilja skrev 2010-11-13 22:08:02 följande:
    Är de någon som vet om man bara kan köpa klädseln ?
    kostar ett par tusen om jag inte minns helt fel. iaf om man ska ha nytt. annars är det nog att leta beg som gäller.
    nehepp...
  • Zelmilainen
    TinkyWinky skrev 2010-11-14 08:49:52 följande:
    Ok :) Ne blir ju lite annorlunda färger när man tar med blixt..

har en fråga´, ska inhandla en mimimizer sittdyna, men ska man ta den i pp black red, den e ju hel röd på ena sidan, eller ska man ta en hel svart, e ju en son jag har o kan dte funka med den röda dyna ???
    tycker ej det finns varken pojk/flickfärger. skulle nog bli riktigt snyggt med den röda sidan i den vagnen!
    nehepp...
  • Zelmilainen
    stor grön drake skrev 2010-11-20 20:20:49 följande:
    och så tänker jag vara gnällig på blocket igen...
    Detta är väll endå ingen emmaljunga! Har sett många gamla, men ingen som liknat detta:
    www.blocket.se/vastmanland/Barnvagnar_3080287...
    jag diggar priset med 700/styck eller 1500 för båda. det blir ju dyrare att köpa båda!!! *asg* och sen att det skulle va en hårdlift vilket det inte är eftersom det är en sep liggdel i annonsen...
    nehepp...
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-11-20 20:59:29 följande:
    ha, ha... underbart. Tror jag får be sambon att köpa ena vagnen så köper jag andra så vi får rabatt, precis som farmor och farfar gör på ica när det är rea på toapappet men man bara får köpa ett visst antal/hushåll. :D
    haha, ja. jag vet inte hur d har räknat i den annonsen *L*
    nehepp...
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5