Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hoppfullheten skrev 2010-12-08 22:31:11 följande:
    Halloj!
    Är nu ganska plötsligt stolt ägare till en city cross. En äldre, typ -07. Men jättefin, har "typ lättmetall-fälgar" och inget sliten eller repad. Är i cream-färgad.
    Så en liten fråga. Skulle köpa en foot-sack, men denna färg finns inte längre, bara  i leatherette. Vilken färg tycket ni passar då? Dragkedjorna på sufletten och detaljerna är ju silvergrå, övriga detaljer svarta. Jag överväger en svart, för just nu har jag en svart åkpåse i och det ser jättesnyggt ut. Några tips?
    har du en bild på vagnen
  • annakohler

är det någon här inne som  har erfarenhet av emmaljunga scooter 2008? vilken ståbräda man kan ha..sen om någon har bilder på såna

• annakohler
    gullunge1 skrev 2011-02-16 08:24:56 följande:
    Undrar om det finns nån scooter tråd?
    Är det värt och köpa en scooter om man har en city cross? Skiljer det mycket på dom?
    Blir den mindre när man fäller ihop den?
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m46970624.html

här är en scooter tråd jag har startat
  • annakohler

jag är sugen på att skaffa en skötväska som rymmer en hel del
    utav emmaljungas märke självklart..vilken har ni

• annakohler
    gullunge1 skrev 2011-02-16 13:29:04 följande:
    vi har en exklusiv och den rymmer hur mycket som hellst! Funderar själv på att köpa nån mindre, man kan tro att man packat hur mycket som hellst i den fast man inte har nånting i nästan hehe.
    Men den är bra annars =)
    Okej det är bra o veta
  • annakohler

någon som har en länk till 2008 vagnarna?

• annakohler
    stor grön drake skrev 2011-02-16 15:44:29 följande:
    2006-2008 samt 2010 strollersandprams.com/strollers/brands/Emmalj...

Tycker ni att 400kr är ett OK ptis för denna sitty?
    www.marknaden.ax/object.con?id=70853
    ska dit imorgon och kolla skicket irl.
    Tack vi ska nämligen köpa en scooter 2008 modell o ville kolla så årtalet stämde o det gjorde det
    lägger in en bild i bildtråden :)

vill se bilder på olika skötväskor är ute efter en
    bilder jag menar är hur det ser ut med alla grejer ni har i så man ser allt som får plats förstår ni vad jag menar
  • annakohler

idag får jag hem emmaljunga scooter 2008

• annakohler

då försäljaren till scootern dök upp så visade det sig att han o hon lurat oss totalt vagnen var ett vrak så jjag backade ur

• annakohler
    stor grön drake skrev 2011-02-26 20:09:07 följande:
    annakohler, nej vad trist! Sånt är aldrig kul! Tur endå att du inte hade betalat redan!
    ja jag blev så förbannad över det hur kan dem tro att dem får sålt vagnen om dem gör på det sättet. jag får leta vidare
  • annakohler

jag är en lycklig ägare till emmaljunga city cross finns i bildtråden

• annakohler
    JwJw skrev 2011-03-26 07:18:03 följande:
    Funderar på att sälja min citycross iaf får så ont i axlarna av att köra den och skulle vilja ha en nitro men vissa säger ju att det inte går i snö alls...va tror ni?
    jo nitron går kanon i snö seer många i rättvik som har gått hela vintern med den
  • annakohler

2011 modellerna är ju ute nu 2012 modellerna släpps september/oktober

• annakohler

nu imorse använde vi city crossen för första gången med sonen i herregud vad underbar den är känns inte som om man har en 2åring där som väger 15-16kg

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5