Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

Sissi82 skrev 2010-07-20 07:42:08 följande:
    haha jag tror min kalr fått hem en vanlig åkpåse och inte en "fotsack" det var därför den kostade mer än jag trodde! ja ja!
    vi har en sådan åkpåse du pratar om senn har vi en svart fotsack...han vi köpte den ifrån köpte en åkpåse i färgen Dark Grey

vill fråga när dem färgerna kom ut??
  • annakohler
    C060908 skrev 2010-07-20 11:43:08 följande:
    Hej emmaljunga experter.. Ska åka och kika på en Emmaljunga scooter idag men är lite osäker på vilken färg vi ska ha.. Vi har funderat på en White croc och är väldigt intresserad av att veta för och nackdelar med att ha vittläder. Finns det några andra färger som är snygga? Är det någon skillnad på emmaljunga scootern 2010 och 2011.
    vit klädsel är inte helt fel heller men tycker bäst om Lime
  • annakohler

har inte heller haft det problemet faktiskt...men ring dit ni köpte vagnen o se ifall dem kan beställa hem den eller få den ifrån babyland

• annakohler

om det nu finns enbart 2 fotsacker i eran färg kvar då betyder inte det med milen någonting

• annakohler

jag bor med i norrland och vi har närmsta babyland i borlänge

• annakohler

våran son är  så himla glad för sin edge duo...man får knappt lyfta ur han ifrån vagnen och han har aldrig vart så nöjd med en vagn som han är nu

• annakohler

inte alla gånger begagnat är det bästa men vi är otroligt nöjda med vårat köp....det enda jag gjorde var att jag piffade till den med tjockare hjul

kan ju ´hända att ägarna ville bli  av med vagnen för att den inte funkade  så bra

• annakohler

ja jag tipsar gärna om citycross med det är som jag har hört en sitt vagn

• annakohler

tror jag är inne på våran 5:e eller 6:e kombivagn sen har vi en paraplysulky köpt hos ellos

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5