Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

min sambo har gått med på att jag får skaffa en city cross

• annakohler
    Alis volat propriis skrev 2010-07-14 10:47:46 följande:
    Hej! en nybliven emmaljunga-ägare här. har precis köpt en svart twin nitro 2010 till min 1-åring o bebben som kommer om två mån. har försökt googla på bilder men upp kommer bara standardbilder på vagnen. ja skulle vilja se vad folk har för tillbehör till den. alla färger på åkpåsar/skötväskor finns inte ens i katalogen

nån som har en TWI NITRO och har bilder på den?

en annan sak jag undrar över är att varför fnns det så få emmaljungaprylar att köpa på blocket (järmfört med teutonia, brio)?
    vill med se bilder på en sådan vagn ifrån folk här inne lägg in dem på bildtråden
  • annakohler

tycker 3000-4000kr är lagom för en begagnad vagn

• annakohler

nu har jag frågat sambon om vi kan köpa en city cross som reas ut för 1999kr nu i färgen Lime är 2010 modellerna...

• annakohler
    Zelmilainen skrev 2010-07-14 15:10:54 följande:
    skulle du inte ha en annan färg än den du redan har på din scooter?
    jo men dem rear inte ut alla färger tyvärr
    men sonen kan inte ha vinter kläder eller åkpåse i scootern alldeles för litet vid benen....går inte men sambon verkar ju så himla skeptisk
  • annakohler
    lilla snöflingan skrev 2010-07-14 15:19:52 följande:
    En city cross för 2000? Var då?
    babyproffsen i borlänge....jag ringde dit o frågade
  • annakohler

är det bara jag som upptäckte i vintras att det blir extremt trångt med vinterkläder o åkpåse i scootern??

• annakohler
    eternalstar skrev 2010-07-14 20:22:24 följande:
    Men du.. Lät det inte lite fööör bra för att vara sant??! Du menar inte scooter då?
    nej det är priset på 2010 modellerna dem hade 4 kvar
  • annakohler
    eec82 skrev 2010-07-14 20:29:06 följande:
    inte illa isf är de vi sängt våra vagnar med. Alltså inte rill 2000:- utan rabatt 2000:-,annars  hade jag ju köpt alla å sålt på blocket.
    ja jag tycker ddet är underbart har bett affären ringa ifall dem inte har några kvar av den års modellen framåt augusti
  • annakohler
    eternalstar skrev 2010-07-14 20:48:00 följande:

Om dom mot förmodan skulle kosta 2000:- så skulle det väl ändå inte finnas någon kvar (av 4 st) i Augusti...

dem har fått in miljarder beställningar för 2011 modellerna så dem har lite hopp kvar,
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5