Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

vad är det bästa med emmaljunga city cross???? funderar på att ringa o beställa en imorgon .....är den lätt att fälla upp sätta ihop....

en fråga har ni bild på era vagnar

• annakohler
    Fru T skrev 2010-05-14 13:00:31 följande:
    Är det någon som skickat en vagn med bussgods och vet vad det kan tänkas kosta??för bussgods vore väll ändå det bästa och smidigaste alternativet...?
    jag har gjort det och det är precis vad som ska ske med vagnen nu.
  • annakohler
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-14 19:55:22 följande:
    vill man ha en vagn med 4 fast hjul så är CC en av marknadens lättaste kombi vagn,väger 14.5kg. Lätt att fälla ihop. Super bra suflett som man kan dra ner helt om man vill skydda mot sol,blåst,regn. Bra åk komfort för barnet!
    bra o veta...enligt tidningen vi föräldrar så är den bäst i test...men vilken färg föredrar ni?? jag har en Lime färgad emmaljunga scooter just nu
  • annakohler

nu vill man beställa en sådan ännu mer.....vet inte vilken färg butiken har inne just nu får ta reda på det imorgon blir kanske svart,lime eller blå hihi..

• annakohler

har du någon bild på din city cross???
    har tänkt ha den som en vagn man kan ha som långpromenads vagn...för sonen börjar bli lång och kan inte ligga i sin scooter knappt någonting..

• annakohler

vilken färg tycker ni låter finast blå,lime,svart eller withe

• annakohler
    stor grön drake skrev 2010-05-15 09:14:14 följande:
    Lime (älskar grönt, lime är över-representerat just nu)dessutom sjukt snyggt med bruna accesoarer
    funderar på Lime med en illröd skötväska haha

har redan en lime färgad Lime färgad scooter.2.0 har bild i  galleriet....våran son verkar inte trivas i babytravel comfort jogger...men behöver två vagnar
  • annakohler

ja jag ska ändra färgerna på vissa saker haha

• annakohler
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-15 15:57:49 följande:
    Är det white croc du menar? Jag har både svart tyg och white croc,så jag gillar de bäst
    ja white croc har du en bild på den
  • annakohler

någn här inne som kan kanske hjälpa mig.. vad betyder handpenning?? vi fick förfrågan om att lägga 1500kr på en emmaljunga vagn

betyder det att man får vagnen med då??? någon

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5