Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Emmaljunga tråd, Vol 5

jag föredrar scootern hade en sån själv i vintras kanon faktiskt,,,men nu har vi sålt den och har BT och CC

men ska köpa en Emmaljunga Nitro

• annakohler

nämde för sambon idag igen för att jag ska ha en annan vagn för allt glas som finns i rättvik
    finns säkert överrallt
    fick till svars att jag får sköta allt med vagnar själv...vilken vagn föredrar ni?? Nitro eller CC???

• annakohler
    MissR skrev 2010-11-02 08:22:48 följande:
    Utan tvekan en Nitro. Hade en till min dotter ochhar precis beställt en till bebisen i magen också=) Så smidig och lättkörd!
    vad kostar dem vagnarna och hur lång tid tar beställningen
  • annakohler

kanon bra sida ju nästa leverans är v47 men ska ha en i februari

• annakohler

kan du lägga upp en bild på din nitro i bildtråden

• annakohler

tror en CC är att föredra ifall du inte kom fram knappt på vägarna

• annakohler
    t0va skrev 2010-11-10 08:53:28 följande:
    Och jag körde nitro igår i snömoden gick hur bra som hellst, den slant lite med bakhjulen men det antar jag är för det är lite mönster i hjulen och att vagnen är så lätt. Jag gick eller stapplade fram för i det vädret kommer jag inte mågna meter med rullstolen, känns i kroppen idag, men vi ska göra om det i eftermidag igen fast utan sambo. Jag är toknöjd gick bra att köra igenom snövallarna också. 

Vagnen stog stabilt i spårvagnen också, trots att chaffören körde som om han hade snott ekipaget ;)  
    du ger mig hopp om att det kanske kan bli en nitro man vill ju kunna ha sonen emot sig själv om det blåser alldeles för mycket och det kan jag inte med min vagn jag har nu
  • annakohler
    Överbandsfürern skrev 2010-11-10 15:57:39 följande:
    De hjulen är enl mig inte så mycket att hurra för, vagnen blir otymplig och det är ingen fjädring i den.

Är glad att jag köpte cangaroon (eller vad det nu är den heter ) för den va verkligen så mycket bättre i snön än buggan.
    Så nu kommer Buggan enbart användas inne när hon ska sova

Kommer nog förmodligen försöka sälja buggan igen, men den är svårsåld
    kan du inte visa en bild på vagnen du köpte
  • annakohler

någon som har bild på en emmaljunga scooter 08 eller 09

• annakohler

okej men vill tillägga att det är fel tråd du la den i bilden ska ligga i bildtråden
    men den såg fin ut

har hittat en del såna på blocket och är sugen på en sån eller en Nitro

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5