Inlägg från: Zelmilainen |Visa alla inlägg
  • Zelmilainen

Emmaljunga tråd, Vol 5

nån som vet vad hårdlift kostar?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Dais skrev 2010-08-08 02:55:34 följande:
    quadrolift är så mycket finare och bättre för bara 200:- mer!
    det vet jag, men vi kommer antagligen inte vilja ha samma färg på alla tillbehören och då känns quaddroliften onödig, men vi får se. ska ju precis börja bebisverkstad. men älskar att spåna på saker (framför allt vagnar) i förväg... hehe 
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    t0va skrev 2010-08-08 00:11:01 följande:
    ca 1500kr
    hehe, tack. 
    stor grön drake skrev 2010-08-08 05:44:10 följande:
    Det är nog en smaksak, jag tycker den är riktigt ful jag och full avför mig onödiga funktioner. Sen köpte jag ju en begagnad duolift för 40kr just därför oxå
     vi kommer dock köpa allt till vagnen nytt. eller ja mina föräldrar det mesta *L*
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

om man skulle köpa en nitro med en hårdlift (alt quaddrolift), och man ska köpa allt på en gång, dvs med tillbehör osv med, vad rekommenderar ni då?

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

jag har kollat ca 20 sidor bakåt i tråden men utan att hitta svar (jag kanske har missat det, men ber om ursäkt isf). nån som har koll på priser för dessa grejer:

nitro city (enbart som sittvagn)
    åkpåse (vilken är bäst och som man kan använda året runt?)?
    minimizer dyna?
    parasoll? 

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen
    Fru T skrev 2010-08-08 10:28:19 följande:
    Utöver dom grejerna du skrev menar du?

Fotsack å skötväska! Vinteråkpåse om ni kommer ha behov av en sån.

Jag själv har valt en juju be skötväska istället för emmaljungas egna, det är ju en smaksak.
    det vi vet att vi vill ha är en nitro och skötväskan, sen är vi inte helt hundra på tillbehören. är inte vinteråkpåsen onödigt tjock höst/vår. räcker det inte med en vanlig åkpåse och sen att man har nån extra filt eller nåt? hehe 
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

hehe, tack 

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

jag vet att de har stått innan, men kunde inte hitta det. lägger till det i ts nu.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

tack för hjälpen alla. nu ska vi kika lite på vad vi vill ha (sambon bara skakar på huvudet, har noll koll på sånt här, haha)... så jag får kanske lite som jag vill... sen är jag fånig med att saker och ting ska matcha... *L*

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Zelmilainen

mycket kan jag köpa begagnat, men just vagn som kommer att användas så mkt och babyskydd/bilbarnstolar är saker jag inte vill ha begagnat. kläder, möbler etc begagnat är inga problem *L* får bara hoppas att det vill bli bebis nu direkt typ, så jag kan få min nitro *skratt*

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5