Inlägg från: Uliise
|
-
-
Åh, den där färgen gillar jag skarpt! Bra val av vagn ocksåtickelina skrev 2010-12-03 23:16:41 följande:Idag hämtade vi vår nya vagn på Babyland!
www.mirabell.blogg.se finns en länk där längst ner efter alla andra inköp! -
Fast har den teleskopstyre har den också sämre varukorg.svea87 skrev 2010-12-05 10:49:37 följande:Va härligt! Jag hade inte tänkt lyfta den sådär direkt hehe. ; ) Ja det är till och med min scooter asså svår i mycket snö. Jag tror att det är en bra korg där under faktiskt det va det jag gillade för på min CC så kunde man knappt lägga varor där och la man för mycket så släpade den nästan i marken... Och på den här är det teleskop styre också :D Hoppas den är fin också då kommer jag nog slå till faktiskt! :D
Tygvarukorg + teleskopstyre
ELLER
Trådvarukorg (i metall) + knäledshandtag
Det är så chassina är :/ -
t0va: Men city jet-sitsen är ju ergonomisk så den borde ju vara allra bäst för er lille kille? Ni kan inte lägga ryggsäcken i förvaringskorgen under?
-
City crossen har ett vädringsfönster, är det det du menar? Solskärm har inte city crossen, bara city korgen (liggdelen man kan ha till)BeautifulFlower skrev 2010-12-10 10:38:19 följande:Är inte säker på vad det är för årsmodell på den vagnen.. men kollade nyss på en internetsida där den finns under kategorin 2011 års modeller.. så antar att det är en -11 då
-
Har dom? City korgarna? Hade jag missat.fridajonsson skrev 2010-12-10 12:11:43 följande:Det är bara korgarna i PP färgerna som har tittfönster.
-
Ser inget konstigt i den annonsen. City Crossen är en -10 (Sand) och City Jetten kan ju faktiskt vara helt ny, har sett gamla som stått kvar på tex Babyproffsen.stor grön drake skrev 2010-12-13 20:47:46 följande:hetsjakten på blocket fortsätter...
Någon som känner behov av helt nya emmaljunga vagnar?
www.blocket.se/goteborg/Nya_Emmaljunga_vagnar... -
Det är en Camo beige.Salamina skrev 2010-12-13 21:08:13 följande:Känner inte igen modellen, men är inte den vänstra i färgen Camopink?
Jag hade en citykorg i den färgen, och sista årsmodellen (vet inte om det var det enda) färgen fanns var på -08:an. -
Jag kikade på hjulen jag med och det där kan lika gärna vara damm som något annat, typ att de rullat 30 meter på ett golv inomhus.Fru T skrev 2010-12-14 16:19:29 följande:men det syns ju på hjulen att dom inte är nya..
-
Såg ditt andra inlägg nu :PUliise skrev 2010-12-14 21:12:56 följande:Jag kikade på hjulen jag med och det där kan lika gärna vara damm som något annat, typ att de rullat 30 meter på ett golv inomhus.