-
varför, den blocketannonsen är borta sen länge, har den inte sparadannakohler skrev 2010-07-25 21:41:00 följande:kan jag få den länken
-
det borde finnas en jämförelsetabell på hemsidan, fanns på den gamla iallafallludicrous skrev 2010-07-26 02:36:16 följande:Någon som har måtten på Ozone, Nitro och Edge?
-
Har för mig att den var något av en problemvagn, så de tog tillbaka den,men slängde en nästan identisk sittdel till nitron (->ozone) eftersom de sk ergonomiska sittsarna blir populärare för var dag som gårludicrous skrev 2010-07-25 23:31:33 följande:Varför görs inte City Jet längre?
-
Har varit ute och barnvagns-skådat idag
Bara måste byta sida på gatan när jag såg en vit liggdel komma i möte ett kvarter bort... Skadad? Ja-a trodde snabbt att det var en EL pga chassit, men när de kom närmare och jag började se detaljer på liggdelen började jag tveka för den såg billig ut, riktigt billig... När de kom ännu närmare såg jag till min förvåning att det var en EL, en CC med city korg i celebration white den såg lika billig ut från sidan, och jag är så förvånad för jag såg ju just celebration white i butiken förra gången jag var till BP och den var så snygg, nu inser jag att det var en edge liggdel jag såg, det var milsvidd skillnad.
Är bara nöjdare och nöjdare med klädselbytet på min vagn
har idag sett inte mindre än 3 vagnar i strike eller sport carbon (som strike fast inget orange), varav striken var en edge och tillhör min kusins kusin, typiskt! Medans min nya färg ser jag ingenstanns, bara tråkiga svarta och gråa vagnar ( inget illa om dem, men jag gillar inte att vara som alla andra) överallt i hela stan. Och så någon enstaka klargul Brio samt en julröd Tako och sen alla olika paraplyvagnar och scootrar och race och vad det nu finns.
kan bli lite ledsen på de föräldrar som vandrar in på festivalområdet med sina små (pågår 9 dagars musikfestival i stan) helt utan hörselskydd
och så går de mot solen, med solbrillorna på sig, utan en tanke på att deras bebis ligger och vrider sig och gnäller och inte hittar någon skulla alls i den resevagn de ligger i. Jag påpekade det för min mamma igår, tydligen hörde föraren som just hade gått förbi, för han vände omedelbart på vagnen så fort de fick rum bland alla fotgängare
-
Sätt upp lista i butiken, vem vill ha ett svart/vitt/metall chassi till sin beställda vagn, bytes nytt mot nytt härÄlskarMina skrev 2010-07-26 21:03:56 följande:Hej! Vi har nog bestämt oss för en city cross nu. Ska åka om några veckor och beställa.
Visst är väl denna bara FÖR snygg?! Bägge fastnade direkt för den och iom att bebis inte smutsar ner denna särskilt så vågar vi oss på vitt!
Sittfärgen är vi dock osäkra på...hade helst velat ha PP black/blue men utan det svartlackerade chassit. Varför får man inte välja det själva för?? *dåligt! annars blir det nog en dark gray. -
och jag som tycker det orangea är det enda som gör den uthärdligtAnLj skrev 2010-07-26 21:20:21 följande:Är det någon som vet hur mkt det kostar att byta sittdelstyg och sufflett? Jag har Strike som jag köpte av en barnvagnstokig kvinna = vagen knappt använd. Jag har lite issues med det orangea..
sätt målartejp runt och måla det orangea med svart textilfärg eller reflexfärg så slipper du den. färgen kan fixeras antingen med en bättre (varmare) hårfön på nära håll eller med strykjärn och bakplåtspapper (pappret för att skydda tyget som kanske inte riktigt tål den hetta som krävs för fixering, testa på osynligt ställe först. -
2005 började vagnarna med snabbfäste komma (efter en snabb runtkikning på blocket) men om det är 2006 or uthämtade 2005 eller äkta 05:or vet jag inte, finns dock både gamla och ya fästen på vagnar som skrivs vara frrån 2005
-
men är inte ceroxen en bra bit större än CC? Det hade jag för mig...Sarah84 skrev 2010-07-28 17:30:17 följande:Inte jag =) Har haft både edge & cerox & tycker de är alldeles för klumpiga att ha till de är tex 3 år. Men sen vill man ju ha så mkt plats som möjligt i bilen också =)
-
enligt strollers and prams vägde en cerox -08 16,1 kilo, så mellan gamla ceroxen och CC skiljer det 1,5 kilo
-
Det har denMadebyday skrev 2010-07-29 07:40:40 följande:Kan någon säga mig om denna City Cross vagn har Easy Fix-fäste?
Vet inte riktigt hur det ska se ut!
www.blocket.se/vastmanland/Emmaljunga_City_Cr...