2010bebis skrev 2010-07-23 00:14:37 följande:
Vi har faktiskt redan fått, han e 2 månader. Men hade fått en vagn av min bror, en hoco diamond, som dom haft till sin son, men gillar inte alls den. Vi vill ha en svart......
Smart finns inte längre, den har utgått ur kollektionen, så den du fått erbjudande om är 2010 års modell.
Jag håller med flera, City Crossen är ett vettigare alternativ. Eftersom bebis redan är 2 månader kommer ni antagligen att byta till sittdelen lagom tills vintern iallafall, så ni förlorar möjligheten att bädda upp liggdelen varmt iallafall (man kan givetvis bädda mysigt i en sittdel oxå)
Angående bädda Edge. vi hade fårskinn i liggdelen (i början i en duolift som sen togs bort) och när vi bytte till sittdel fick det följa med. Nu till vintern vet jag inte hur vi gör, skinnet är väldigt stort, på gott och ont. Det beror lite på hur dagis vill ha det, men vi har ju åkpåse iom liften, så vi klarar oss vilket som. Ska bara få reda på om de vill ha babyvakt till (de har inga fönster som vätter bra mot vagnplatsen, som ligger öppen mot gatan.