Emmaljunga tråd, Vol 5
tryckte fel, posta istället för ladda upp en bild till
tryckte fel, posta istället för ladda upp en bild till
vår går ju att lyfta lite, så visst, lite pill är det, men tja, inte tyckte jag det var direkt krångligt. Lägger liften på fotstödet, puffar i fotändan med ena handen och sticker andra rund knäbygeln och drar i huvudändan. När vikten är mest i vagnen bara drar jag tills den är ända fram.
Givetvis måste den ju gå att ta bort när jag tänker efter, men tanken har lixom aldrig fallit mig in förr
jag hare den sparad i min egen gästbok sen första gången den postades (prislistan alltså)
jag älskar att fynda begagnat, men jag såg en någorlunda färgmatchande duolift för 400, och det tyckte jag var svindyrt för en begagnad lift med några år på nacken (av färg samt storleken på barnkläderna som såldes på samma bord)
Vi ärvde vår vagn
Det enda jag aldrig skulle köpa begagnat är bilstolar och cykelhjälmar, för säkerheten är viktigare än pengarna.
Jag funderade på att köpa en quadrolift först, eftersom det var den som fanns, men jag gillade varken utseendet, funktionerna eller priset Den gamla liften jag köpte är knappt använd innan, så den blev tvättat i 60º och ssen var den som (ännu) ny(are).
Usch vad less jag blev idag, var ut 20 minuter i regnet, det började ösa efter att vi gått, men jag såg vartåt det lutade så det blev dubbla regnskydd, först det neonfärgade och sen EL's eget. Och ENDÅ vart det blött igenom! På 20 minuter! Ska ta reda på om det finns någon i stockholm city som kan lägga undan ett teutonia åt mig tills fredag, fför det lär ju regna mer innan vagnperioden är slut, dessutom ska sonen sova ute på dagis...